Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 481 až 495 (z celkového počtu 546 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #3168
    bob
    Účastník (Participant)

    A proč to chceš koupit v číně když je to k dostání i v evropě?
    http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02-drive-350w-motor-p-1101.html?currency=EUR
    Z číny budeš platit hodně vysoké dopravné a z toho všeho dohromady CLO, DPH, a celní poplatky.
    Na tu tvou baterii je vhodný motor 350W/18Ah kde ve špičkách je odběr i vyšší.
    Aby jsi dobře využil síly toho motoru kde je jen neden tác tak by bylo vhodné do zadního kola zaplést DUALDRIVE s osmikazetou. Dualdrive nahrazuje trojtác. Tady si o tom můžeš něco přečíst
    http://www.rebelbike.com/index.php?clanek_detail=true&id_clanek=263
    Ceny jsou dnes už jiné než v době kdy to byla novinka.

    odpoveď na: Pastorek 36z #3157
    bob
    Účastník (Participant)

    Díky počkám, jinak se pokusím sehnat nebo nechat udělat tu redukci na tác.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #3133
    bob
    Účastník (Participant)

    Je sice drahý ale je i jedinečný, jako náhrada by mohl posloužit i tento za pakatel
    http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-modely-a-prislusenstvi/ostatni-elektronika/sk-metw0100-wattmetr-skyrc-wm-010
    Bohužel silové kabely zůstávají.
    Při dobrém zaizolování lze jako základ použít i tohle.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #3128
    bob
    Účastník (Participant)

    1)Bez BBsetu neupevníš motor, leda si vyrobíš vlatní uchycení. BB je tohle http://www.eclipsebikes.com/cyclone-bottom-bracket-mounting-bracket-fixings-p-1081.html
    Osobně jsem si nechal udělat vlastní konzoly a to delší a silnější levou (stejnou sílu jak u pravé což u originálu není)
    Prodloužení proto aby byl napínák tak jak ma správně být. (lepší obtočení ozubeného kola motoru).
    Fotky najdeš v mém článku o stavbě cyclona zde na stránkách.
    2) Lépe se drží ty nižší otáčky.
    3) 190mm je dost a obzvlášť když se budeš v teréhu do ních mohutně opírát bude osa asi dost namahána.
    4) Tato kelly http://kellycontroller.com/kbs72101l35a24-72v-mini-brushless-dc-controller-p-1174.html
    podporuje 72V ale nevím jestli ji nabízi i v sadě.
    5) Osobně zkušenost nemám sand kolegové?
    6) Cyclone v sadě nemá žádný displey/analyzer, jen informační ledky na plynoém ovládači.
    Doporučuji špičkový cycleanalyst a ten se zapojuje na výstupní svorky baterie. Výhoda je že signál se bere přímo z bočníku a tak se silové kabely nemusí tahat na řidítka tak jako u jiných levnějších zařízení.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3127
    bob
    Účastník (Participant)

    To není moc dobrý nápad, čím nižší napájecí napětí tím vyšší odběrové proudy. Optimal je 36V a i lepší možnosti složení lipolek a jejich nabíjení.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #3092
    bob
    Účastník (Participant)

    Přečti si tenhle článek je to od kolegy se kterým se znám a nic není vymyšlno
    http://www.rebelbike.com/index.php?clanek_detail=true&id_clanek=942&n=20.000-km-a-5-let-zku%C5%A1enost%C3%AD-s-epohonem
    Pro ukázku vyjímám:
    Bezpřevodové motory v náboji kola mají strmější výkonovou křivku a s klesajícími otáčkami jim značně klesá účinnost. Tak například při rychlosti 25 km/h je účinnost i 85%, ale při rychlosti 5 km/h na plný výkon klesá účinnost i jen na 30% a pokud motor při této rychlosti odevzdává výkon 250W pak se 2/3 energie z baterií mění v teplo (500W – malý vařič).

    Čili nikoliv 1/3 výkonu jde v niveč ale 2/3. Je to dáno taky tím že to je na 26″ kolech, oproti třeba skůtru ktrý je na 16″, to se to tomu motoru hned lépe „dýchá“.
    Na kolo do terénu a na rychlost jedině středový a např. i tento dokáže jet rychlostí 70km/h
    http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom-bracket-1680-watt-ebike-p-1073.html
    A pokud upravíš převody není problém i 80km/h.
    Oproti 6kW je lehčí, menší, baterie lehčí menší, spotřeba mnohonásobně menší, dojezd mnohonásobně větší.
    A pokud by ti to nestačilo tak jeden kolega tu prodává 2,4kW motor i s řj. kelly.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 8 months používateľom bob.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 8 months používateľom bob.
    odpoveď na: Bosch mid drive #3091
    bob
    Účastník (Participant)

    On tento motor (8FUN) je nový a zatím neprověřený, jeden prodejce již od jeho prodeje upustil na radu servisáka který ho měl rozebraný. Čas ukáže zda číňan i tento motor neodbyl:-)
    Bosch oproti tomu je zaručená kvalita i po stránce servisu. Bohužel si za to taky zákazník dobře zaplatí.
    Další prověřené motory jsou právě cyclony i když i ty mají někdy své vady na kráse. Ale naštěstí mají i dostatek náhradních dílů. U cyclona má každý strach z dalšího řetězového pohonu, je to neopodstatněné jelikož tak jak měním jeden řetěz jednoduše vyměním dva, nic na tom není.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #3090
    bob
    Účastník (Participant)

    Pokud jsi dal na 13Ah baterií 150km tak přípomoc byla 3,1Wh/km, v paxi je to přípomoc 0 a tím pádem i vyhozené prachy za motor:-) Věřím že to bylo jen vyjměčně a že jsi na té trase dobře šlapal a nebo jsi jel jen samospádem.
    Taková nejnižší přípomoc se počítá od 4-5Wh/km, průměrně vychází 8-10Wh/km, kdo jezdí 3Wh/km tak motor ani nepotřebuje.
    Tohle mám ověřeno 4 letým důkladným měřením a vlastní praxi. No jak vidět někdy se najde i vyjimka:-)

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3067
    bob
    Účastník (Participant)

    Tak dle romanových zkušeností určitě volnoběžku na tác ACSko místo DICTA.
    Bohužel volnoběžka na ozubeném kolečku s ACSkem není k dostání. Dá se ale koupit na jiných stránkách.
    Osobně jsem si nechal udělat delší a silnější konzoly a už mám nachastaný výkres na ještě jinak upravené.
    Mrkni se tu na mé a Romanove články a tam se dočtěš více.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3066
    bob
    Účastník (Participant)

    Zkoušel jsem to objednat a je tam záložka dopravé a DPH a vychází to na 93Eček ale není jasné co je DPH a co je doprava, je to vše v jedné cifře.
    Jelikož jsem dále nepokračoval tak ani nevím zda se dá platit přes Paypal.
    Myslím že raději zůstanu již u ověřeného shopu v britanii.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3060
    bob
    Účastník (Participant)

    Jaký střeďák hodláš použít?
    Ja zvažuji že bych příští rok koupil cyclona 1260W/36V (při použití 48V je to 1680W).
    Na vyšší napájecí napětí nechci přecházet jednak z důvodů vyšší ceny a taky váhy a rozměrů, těch 36V je optimál.
    Jí nyní při 720W vyjedu téměř kamkoliv třaba i s dopomocí šlapáním. Pokud bych změnil převody na tacu z 32z na 26z a pastorek ze 34z na 36z nebo 40z pak není co řešit ani se 720Waty.
    Je to jen o převodech a dostatečné kapacitě baterek.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3059
    bob
    Účastník (Participant)

    Běžně z nich sosám i 25A. Při 72V a např. motoru 1260W cyclone by ti na jeho výkon stačil odběr 18A tak že 12Ah baterie by to měla kontinuálně dodat po dobu zhruba 40min.

    To co uvádí prodejce tak poděl dvěma a i tak to stačí.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3056
    bob
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: Cyclone prestavba #3055
    bob
    Účastník (Participant)

    Pozor při objednávání těchto lipolek, jde to objednat z číny (global warwhouse) je to levnější ale zaplatíš clo a DPH.
    Taky to déle trvá ( i 3 měsíce)
    Když to objednáš (europe warehouse) je cena sice vyšší ale dopravné je 200Kč neplatíš clo ani DPH a je to doma za pár dní. Tedy pokud jsou skladem na to si dejte taky pozor, jinak čekáte na naskladnění hodně dlouho.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3054
    bob
    Účastník (Participant)

    Kdybych se znova rozhodoval šel bych do tohoto kitu, je to zlatá střední cesta.
    http://www.turbobikekit.com/cyclone-bike-kit/1260-Watt-36-volt
    Jen jestli je to konečná cena (s DPH?)

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 481 až 495 (z celkového počtu 546 )