Reakcie
-
AutorPríspevky
-
dusan
Účastník (Participant)No, pokiaľ používaš Anderson konektory, možno o tom ani nevieš a tým to ani nevadí. Vadí to ale RJ.
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=14&t=54138dusan
Účastník (Participant)Neviem a taká verzia, že 3 polohovy spínač
1.poloha – vypnute
2.poloha – nabíjanie kondenzátorov, cez vhodný odpor alebo aktívne cez Mosfet
3.poloha – na priamo pripojená batérieDo 3.polohy by sa dalo ísť len cez 2.
dusan
Účastník (Participant)Hmm, pre 150A by tam malo byť 6 Fetov
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=40142&start=250#p819005dusan
Účastník (Participant)Väčšinou sú veci vymyslené tak aby sa kazili a teda boli jednorazove, to je business.
dusan
Účastník (Participant)dusan
Účastník (Participant)Ten gadget môže byť integrovaný vo väčšom klasickom spinaci. Pôvodne je spínač vypnutý, po pripojení zdierok batérie sa spustí nabíjanie kondenzátorov a po zlomku sekundy sa môže zapnúť spínač, ktorý premosti elektroniku. Čo ja viem, to ma iba tak napadlo 🙂
dusan
Účastník (Participant)Myslím že si nerozumiete, Lubo s tým Mosfetom bude len nabíjať kondiky. Potom sa môže smelo premostit až som to pochopil správne. To myslím bol účel toho zariadenia, nikto nechcel cez Mosfet púšťať pivnickovych 6kW.
dusan
Účastník (Participant)Mosfet určite nefunguje iba v režime on/off keďže sa robia Mosfet zosilňovače.
dusan
Účastník (Participant)Mne to tiež iskri aj s 500W kontrolerom. Dal som medzi batériu a RJ vodotesny spínač na vyššie prúdy, nech to iskri v spinaci. Spinam iba + pol. Keď sa pokazí spínač vymením, lacná zalezitost. Tie kontakty sú na to skôr stavané ako zdierky batérie.
dusan
Účastník (Participant)Niekedy tie najekonomickejsie verzie môžu byť tie najdrahšie 🙂
dusan
Účastník (Participant)Ja teraz jazdím v lese prevažne na 100-120W. Zvolim správny prevod a s dopomocou stredového motora sa dostanem všade. Samozrejme keď chcem ísť 40km/h už je to 700W ale to je už o niečom inom, tam už hrá rolu veľa iných faktorov.
dusan
Účastník (Participant)Tu je nejaká linka na efektivitu rôznych pohonov. Hub motory majú v priemere možno dvakrát vyššiu spotrebu. Myslím, že to čo dokáže 750W hub zvládne aj 250W stredový pohon s polovicnou spotrebou.
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=6615
Záleží tiež aký povrch/terén chceš jazdiť. Po prevažne rovinatej ceste je určite aj hub motor vhodné riešenie.dusan
Účastník (Participant)Ja som mal podobný problém so stredovým nábojom. Pred inštaláciou som ho nenamazal. V servise to vedia urobiť, namazu a stiahnu.
dusan
Účastník (Participant)Ja by som odporučil asi Bafang BBS 1 250W. Tuto kolega to má a je s tým spokojný.
http://teslabike.online/forums/topic/stredovy-pohon-evbike/
Do hub motora by som nešiel, 250W hub bude asi iba na záťaž.
Treba si ešte rozmyslieť akú pílu zvoliť a tiež kazetu. To myslím je popísané v tom príspevku.dusan
Účastník (Participant)80km/h je cca 22m/s, pri 26″ kolese, cca 11otacok/s, pri zadnom prevode 44/11, cca 3 otacky/s na strede, pri Cyclone redukcii cca 40:1(4*10), cca 120Hz na motore, to je 7200rpm, pri 80 otáčkach /V v zaťažení, treba cca 90V napájanie. To platí pre 1680W verziu. Zhruba.
-
AutorPríspevky