Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 268 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5624
    dusan
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5622
    dusan
    Účastník (Participant)

    Určite, pokiaľ chceš simulovať torque sensor tak potrebuješ reguláciu prúdu.

    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5619
    dusan
    Účastník (Participant)

    Toto je moja prvá modifikácia nastavenia riadiacej jednotky. Prvá úroveň cca do 50W, druhá 150W atd.
    Menil som zatiaľ iba základné nastavenie.
    Výsledok je neporovnatelny, motor plynule reguluje výkon, žiadne výkonové špičky ako som cítil už na prvej úrovni. Všetky úrovne vypínajú pri cca 85rpm kadencii, 70% zo 120. Do tej úrovne plynule, konstantne dodáva vykon (samozrejme tiež na základe terénu a pod.)
    Okrem toho som obmedzil max prúd na 20A a znížil LVC na 13*3 V, za účelom dostať z Li ion batérie komplet kapacitu.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5588
    dusan
    Účastník (Participant)

    Autofelicia, no skús, neviem ako posunie retazovu linku.

    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5585
    dusan
    Účastník (Participant)

    Je to presne ako píšeš, musíš si navolit správnu úroveň asistencie. A teda musíš stukat. Po preprogramovani, by si mal byt schopný prijímať konstantnu asistenciu na špecifickej úrovni.
    Reťazová linka je kapitola sama o sebe, preto som zvolil síce drahé ale dúfam správne riešenie. http://www.alcedoitalia.it/shop/accessori-bbs/corona-42-denti-per-bafang-centrale-bbs01/

    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5580
    dusan
    Účastník (Participant)

    Takže, rád by som reagoval na príspevok autofelicia

    Stredovy pohon – EVBIKE

    Skutočne, riadiaca jednotka mi pripadá ako tempomat spúšťani pedalovanim. Jednotlivé PAS úrovne sú vlastne úrovne kadencie. To znamená na PAS 1 točím cca 50 otacok za minútu, na 2 úrovni možno 60 atd. Teda princíp spočíva v správnej voľbe PAS úrovne. Po dosiahnutí, prípadne presiahnuti navolenej kadencie, teda PAS úrovne, motor asistuje minimálne. Jednotlivé úrovne sú tiež vykonovo definovane, neznamená ale že na úrovni 3, ktorá deklaruje 300W, nemôže ísť, pri vhodnej voľbe prevodov, užívateľ na 200W.
    Samozrejme je možnosť vykonať zásah do riadiacej jednotky, preprogramovat ju a zmeniť nastavenie, napríklad aby motor plnohodnotne asistoval do kadencie 100rpm. To je ale samozrejme porušenie záruky.
    Obávam sa ale, ze riadiaca jednotka nie je navrhnutá, schopná pracovať v režime regulácie prúdu teda vykonu. To znamená, ze hocijaké nastavenie, neurobí nič iné len modifikuje súčasný tempomat.
    Totižto, riadiaca jednotka, ktorá by mala byť schopná simulovať torque sensor, musí vedieť regulovať prúd / výkon. To som si zatiaľ stále nie istý v prípade Bafang rj.

    A, ináč, podloziek som sa zbavil, obrusil som kus prevodovku. Takže je to teraz bez dodatočných komponentov. Taktiež som zakúpil pílu 42z. Reťazová linka je lepšia, reťaz zatiaľ nespadla. Myslím, že najvhodnejšia voľba bude ako Roman spomínal, vpredu 42, vzadu 12-36 Shimano HG400
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6&t=68455#p1036216

    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5421
    dusan
    Účastník (Participant)

    Bafang došiel dobre zabalený.
    Inštalácia mi určite nezabrala hodinu ako reklamuju keďže minimálne je nutne skontrolovať bezpečnú vzdialenosť prevodovky od rámu. Teda som vypodlozil podložkou na stred 2mm. Ďalej, uchytenie na ľavej strane má cca 10mm vôľu, myslím tým uchytenie motora a adaptéra na motor z ľavej strany. Tým pádom som pre dnes skončil, pretože tam treba vhodné podložky.
    Treba si uvedomiť, že táto prvá časť skladby bude držať celú konštrukciu motora a zároveň stredu. Preto by som to v žiadnom prípade nepodcenil.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5401
    dusan
    Účastník (Participant)

    Siki má 42z, 41z je asi to najmenšie čo sa dá nad prevodovku a vylepší to retazovu linku.
    Ozaj, ako si pokročil s tým programovaním? Ja som dnes kúpil ten interfejs v GME.
    Môžme sa potom niekde stretnúť.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5397
    dusan
    Účastník (Participant)

    Tu je 41 z píla bez adaptéru http://www.alcedoitalia.it/shop/accessori-bbs/corona-41-denti-per-bafang-centrale-bbs01-e-bbs02/
    Pre 104mm adaptér bude možno treba podložky
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104&start=875#p841364

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5365
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja som kupoval túto verziu
    http://www.gngebike.com/60v650w-brushless
    Ten výkon platí pre uvedenú riadiacu jednotku a je nominálny.

    Toto je ten istý motor ale „trochu“ vylepsene ostatne časti. http://www.lightningrodev.com/
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=68123

    Výkon si urcis vhodnou riadiacou jednotkou. Ja mám dve, jednu na výkon (cca 2kW) a druhú slabšiu na pedalovanie. Je to na tebe čo pouzijes.

    Cena by bola 200E, vrátane náhradných dielov.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5357
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja som mal ACS heavy duty freewheel na strede, nie motore, vydržala do 1000km. Bol tam veľký klopny moment, ako si to ty nazval, mal som tam tri píly. Pokiaľ ti pár krát pokryvilo uchytenie motora a stále cítiš že je tam bočný tlak, nečudoval by som sa tomu.
    Výrobcovia to riešia podpornymi ložiskami ako napr Bafang, aj GNG.
    Na motore priamo volnobezku nemám, je na druhom stupni hriadeľa. Keďže hriadeľ ide cez rám na druhu stranu, tie sily sa čiastočne anuluju.
    Obávam sa, že tak veľký moment na jednej strane nezvladnes. Preto sa GNG robí výhradne bez internej prevodovky, ľudia ho s úpravami bez problémov používajú na 3-6kW. Pokiaľ by si mal záujem, môžem ti taký kit posunúť a môžeš elaborovat. Ja na to nemám také možnosti ako ty.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5340
    dusan
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5337
    dusan
    Účastník (Participant)

    130mm BCD spider

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Záhadné vypinání řj kelly při jízdě do kopce #5324
    dusan
    Účastník (Participant)

    Jazdíš na 12s? To ti možno robilo LVC.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5323
    dusan
    Účastník (Participant)

    Sfsf, aj tá cena je inspirativna.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 268 )