Reakcie
-
AutorPríspevky
-
dusan
Účastník (Participant)dusan
Účastník (Participant)Určite, pokiaľ chceš simulovať torque sensor tak potrebuješ reguláciu prúdu.
dusan
Účastník (Participant)Toto je moja prvá modifikácia nastavenia riadiacej jednotky. Prvá úroveň cca do 50W, druhá 150W atd.
Menil som zatiaľ iba základné nastavenie.
Výsledok je neporovnatelny, motor plynule reguluje výkon, žiadne výkonové špičky ako som cítil už na prvej úrovni. Všetky úrovne vypínajú pri cca 85rpm kadencii, 70% zo 120. Do tej úrovne plynule, konstantne dodáva vykon (samozrejme tiež na základe terénu a pod.)
Okrem toho som obmedzil max prúd na 20A a znížil LVC na 13*3 V, za účelom dostať z Li ion batérie komplet kapacitu.Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Autofelicia, no skús, neviem ako posunie retazovu linku.
dusan
Účastník (Participant)Je to presne ako píšeš, musíš si navolit správnu úroveň asistencie. A teda musíš stukat. Po preprogramovani, by si mal byt schopný prijímať konstantnu asistenciu na špecifickej úrovni.
Reťazová linka je kapitola sama o sebe, preto som zvolil síce drahé ale dúfam správne riešenie. http://www.alcedoitalia.it/shop/accessori-bbs/corona-42-denti-per-bafang-centrale-bbs01/dusan
Účastník (Participant)Takže, rád by som reagoval na príspevok autofelicia
Skutočne, riadiaca jednotka mi pripadá ako tempomat spúšťani pedalovanim. Jednotlivé PAS úrovne sú vlastne úrovne kadencie. To znamená na PAS 1 točím cca 50 otacok za minútu, na 2 úrovni možno 60 atd. Teda princíp spočíva v správnej voľbe PAS úrovne. Po dosiahnutí, prípadne presiahnuti navolenej kadencie, teda PAS úrovne, motor asistuje minimálne. Jednotlivé úrovne sú tiež vykonovo definovane, neznamená ale že na úrovni 3, ktorá deklaruje 300W, nemôže ísť, pri vhodnej voľbe prevodov, užívateľ na 200W.
Samozrejme je možnosť vykonať zásah do riadiacej jednotky, preprogramovat ju a zmeniť nastavenie, napríklad aby motor plnohodnotne asistoval do kadencie 100rpm. To je ale samozrejme porušenie záruky.
Obávam sa ale, ze riadiaca jednotka nie je navrhnutá, schopná pracovať v režime regulácie prúdu teda vykonu. To znamená, ze hocijaké nastavenie, neurobí nič iné len modifikuje súčasný tempomat.
Totižto, riadiaca jednotka, ktorá by mala byť schopná simulovať torque sensor, musí vedieť regulovať prúd / výkon. To som si zatiaľ stále nie istý v prípade Bafang rj.A, ináč, podloziek som sa zbavil, obrusil som kus prevodovku. Takže je to teraz bez dodatočných komponentov. Taktiež som zakúpil pílu 42z. Reťazová linka je lepšia, reťaz zatiaľ nespadla. Myslím, že najvhodnejšia voľba bude ako Roman spomínal, vpredu 42, vzadu 12-36 Shimano HG400
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6&t=68455#p1036216dusan
Účastník (Participant)Bafang došiel dobre zabalený.
Inštalácia mi určite nezabrala hodinu ako reklamuju keďže minimálne je nutne skontrolovať bezpečnú vzdialenosť prevodovky od rámu. Teda som vypodlozil podložkou na stred 2mm. Ďalej, uchytenie na ľavej strane má cca 10mm vôľu, myslím tým uchytenie motora a adaptéra na motor z ľavej strany. Tým pádom som pre dnes skončil, pretože tam treba vhodné podložky.
Treba si uvedomiť, že táto prvá časť skladby bude držať celú konštrukciu motora a zároveň stredu. Preto by som to v žiadnom prípade nepodcenil.dusan
Účastník (Participant)Siki má 42z, 41z je asi to najmenšie čo sa dá nad prevodovku a vylepší to retazovu linku.
Ozaj, ako si pokročil s tým programovaním? Ja som dnes kúpil ten interfejs v GME.
Môžme sa potom niekde stretnúť.dusan
Účastník (Participant)Tu je 41 z píla bez adaptéru http://www.alcedoitalia.it/shop/accessori-bbs/corona-41-denti-per-bafang-centrale-bbs01-e-bbs02/
Pre 104mm adaptér bude možno treba podložky
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104&start=875#p841364Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Ja som kupoval túto verziu
http://www.gngebike.com/60v650w-brushless
Ten výkon platí pre uvedenú riadiacu jednotku a je nominálny.Toto je ten istý motor ale „trochu“ vylepsene ostatne časti. http://www.lightningrodev.com/
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=68123Výkon si urcis vhodnou riadiacou jednotkou. Ja mám dve, jednu na výkon (cca 2kW) a druhú slabšiu na pedalovanie. Je to na tebe čo pouzijes.
Cena by bola 200E, vrátane náhradných dielov.
dusan
Účastník (Participant)Ja som mal ACS heavy duty freewheel na strede, nie motore, vydržala do 1000km. Bol tam veľký klopny moment, ako si to ty nazval, mal som tam tri píly. Pokiaľ ti pár krát pokryvilo uchytenie motora a stále cítiš že je tam bočný tlak, nečudoval by som sa tomu.
Výrobcovia to riešia podpornymi ložiskami ako napr Bafang, aj GNG.
Na motore priamo volnobezku nemám, je na druhom stupni hriadeľa. Keďže hriadeľ ide cez rám na druhu stranu, tie sily sa čiastočne anuluju.
Obávam sa, že tak veľký moment na jednej strane nezvladnes. Preto sa GNG robí výhradne bez internej prevodovky, ľudia ho s úpravami bez problémov používajú na 3-6kW. Pokiaľ by si mal záujem, môžem ti taký kit posunúť a môžeš elaborovat. Ja na to nemám také možnosti ako ty.Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)http://www.hi-powercycles.com/hpc-bafang-bbs02-spider-adapter-custom-chainring-gearing/
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)130mm BCD spider
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Jazdíš na 12s? To ti možno robilo LVC.
dusan
Účastník (Participant)Sfsf, aj tá cena je inspirativna.
-
AutorPríspevky