Reakcie
-
AutorPríspevky
-
karel
Účastník (Participant)Ahoj Pivnicek, vcera jsem objednal Cromotor. Dam pak vedet, zda to stalo za to. Mne take stredovy motor pro jizdu v terenu moc nepresvedcil. Na nejake hrebenovky dobry, ale ve skutecnem terenu je pro neustale razeni jizda nepohodlna a az nebezpecna.
Kamarad ma ted nove moderni sinusovou ridici jednotku. Hub motor se s ni chova mnohem lepe v nizkych otackach, je tichy a ma plynuly zaber, zadne cukani pri malych otackach. Mozna to bude ta spravna cesta.karel
Účastník (Participant)mně to dělá skutečně jen když motor vyloženě trápím, když je velké zatížení a motor se nemůže roztočit na své min. otáčky, teče tam asi krátkodobě hodně velký proud (i podle CA)
že by mi to vyplo při jízdě do kopce v půli kopce aniž by klesly otáčky, tak to ne
jedině, když by byla v půli kopce nějaká překážka, musel bych hodně zpomalit – skoro na nulu a pak se snažil znovu rozjetkarel
Účastník (Participant)Jo a v řj mám nastaveno všechno na max. 🙂
karel
Účastník (Participant)Ahoj, stává se mi to občas i na 6kW KEB jednotce (motor Magic Pie), když dám kolu najednou pokouřit (rozjezd z cca nulové rychlosti pod zatížením). Asi je tam nějaká ochrana, která to vypne? Jak píšeš, musím vypnout a zapnout a jede to. Cyclone mi to někdy udělá taky. U žádného kola to ale není tak často, abych to musel řešit…
Asi to chce pořádnou (silnou) baterku, jednotku a motor. 🙂karel
Účastník (Participant)Ahoj, napětí klesalo plynule při otáčení trimrem a nejníž se ustálilo na 51,1V. Nečekal jsem nějak dlouho. Vyzkouším to připojit na baterky a uvidím. Nemám ale ještě tu diodu a jedu teď do středy lyžovat, tak to vyzkouším nejspíš za týden. Díky moc za konzultaci!
karel
Účastník (Participant)To LuboN: Omlouvám se, chci se zeptat mimo téma. Konečně jsem se dostal k zapojení zdroje (nabíječky) pro Lipol baterie, kterou jsi mi poradil. (http://www.ebay.com/itm/600W-54V-11-1A-Switching-Power-Supply-With-Current-Control-Charger-LED-CCTV-U30-/191521017037?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c978acccd).
Když budu nabíjet Lipolky 12S, chtěl bych nastavit napětí na cca 4,15V na článek tj. celkem 50V. Zdroj 54V by měl jít nastavit +-10%. Trimrem ale nastavím nejnižší napětí 51,1V, což by bylo 4,26V na článek… Napětí 51,1V jsem zatím měřil jen bez zatížení zdroje (na prázdno). Mohu spoléhat na to, že pod zatížením napětí poklesne aspoň na 50V?karel
Účastník (Participant)Pivnicek: jak jsem psal 13.10. jednalo se o hodnoty pri jizde do kopce (asfaltka kde jedu autem trojkou). Nemeril jsem tehdy max. rychlost na rovine ale porovnaval jsem hub se stredakem pri jizde do kopce – jaky si vezmou proud pri ruznych napetich baterky.
Tva uvaha, ze zaradis u cyclona jeden spravny prevod a s tim vystacis po nejakou dobu neni asi spravna. Motor se bude dusit (pomalu rozjizdet) pri rozjezdu a nedosahnes max. rychlosti.
Mas pravdu ze 10kolecko je na nic, furt se musi radit. Chtelo by to min kolecek s vetsimi rozestupy, motor to zvladne. Ja radim tak, ze uberu plyn, zaradim a pridam. A pak to skubne. A pak spadnu z kola 🙂
Neradit u stredaku je blbost.
Ale taky se snazim radit co nejmene.Jinak na kole s magicem jsme vymenili 26“ zadni kolo za sirokou 24“ pneu a hned se snizila maximalka. Ale v terenu je to bezva.
karel
Účastník (Participant)Maximálka s Cyclone 1680W?
Mám ještě lyžiarsku sezonu 🙂 Vloni jsem zkoušel 66,6V, jelo to jako ďas, kolem 60km/h (něco přes). Zůstal jsem u 44,4V, v terénu dostačuje, rychlost na asfaltu přes 50km/h. Cyclone má sílu, ale musí se furt řadit 🙁 Takže celkové zrychlení se skládá z neustálého řazení a škubání a v celku je asi pomalejší než hub motor (v mém případě Magic Pie 72V), který zrychluje plynule a jízda je pohodlnější. Problém je ale v terénu při rozjezdu z nuly do prudkého stoupání, kdy hub motor nemá sílu. Škubnutí Cyclonu po každém přeřazení není ve skutečném terénu vůbec příjemné. V některých případech to může vést k pádu 🙂karel
Účastník (Participant)K té spotřebě. Spíš bych věřil při tom výkonu tomu prvnímu údaji, 8,5A na 8km než 1,5A na 8km 🙂 Těch vyjetých 1,5A by byla neuvěřitelně malá spotřeba cca 0,18A/km při rychlosti 60km/h!! Prověř to a dej vědět 🙂
K té jednotce. Mám stejnou na motoru Cyclone 1680W s poskládanou Lipol 44,4V, 16Ah a mám úplně stejný problém, že po ubrání plynu je zpožděná reakce. Zkoušel jsem všechna možná nastavení, radil jsem se i s výrobcem a úplně se mi to nepodařilo vyřešit. V terénu je to velmi nepříjemné! Kdyby jsi přišel na to, jak to vyřešit, dej vědět!
Jinak spotřebu mám cca 20Wh/km tj. při 44,4V cca 0,5 A/km.karel
Účastník (Participant)Kupoval jsem tam motor Cyclone 1680W před rokem. Také se mi zdálo, že komunikaci mají bídnou. Motor ale došel ok. Platil jsem, myslím, přes Paypal. Výhodou je dodávka z EU, odpadnou případné problémy s DPH a clem.
karel
Účastník (Participant)Ahoj Pivnicek.
Tak to je super 🙂
Tesim se na dalsi zpravy.
Napis pak, jaka je prumerna spotreba Wh/km. Baterku mas teda 44,4V 10Ah? Bude mne zajimat, kolik km najedes pri tom vykonu. Cim nabijis baterku, nabijis pokazde s balancovanim kazdeho clanku?
Kamos ted objednaval FOC jednotku od kelly. Budeme ji zkouset na Magic pie. Jsem zvedav, jake to bude.karel
Účastník (Participant)tak to jsem zvědav na zkušenosti
taky jsem po nich pokukoval, ale nutně je teď nepotřebuji a navíc mám ještě stále lyžařskou sezonu 🙂
na ES jich celkem chválilikarel
Účastník (Participant)Ahoj, sdilim tve nadseni. Jezdime s Magic pie 2 asi 3 roky. Pouzivame ho jinak nez ty, ale taky dobry. Namontovan na sjezdovem kole se zdvihy 200/200mm, baterka 72V Lifepo4 15 Ah, ridici jednotka Kelly 6 kW. Jezdime vyhradne v terenu, nekdy zajedu i do prace 🙂
karel
Účastník (Participant)To bude profi stroj 🙂
Jsem zvedav na ty zazitky a dojmy!karel
Účastník (Participant)Bob: a neplati tvuj postup jen pro chytre nabijecky, ktere si baterku nejdriv otestuji a pak teprv zacnou nabijet? Mam takove doma taky a postupuju jak pises. Toto ale neni nabijecka ale jen zdroj.
-
AutorPríspevky