Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 616 až 630 (z celkového počtu 706 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Turnigy Multistar 10C LiPo #5200
    LuboN
    Účastník

    Vážení, priateľkin bicykel bol spustený do testovacej prevádzky, a tak prinášam nejaké konkrétnejšie informácie ohľadom batérií Multistar. Musím povedať, že som ostal hodne prekvapený, keď som pri prvom nabíjaní doplna zistil, že články sú v takom súbehu, že ani nie je potrebné čokoľvek balancovať… to som naozaj nečakal… Nabíjal som štýlom „bulk“ a na pripojených balanceroch som sledoval napätia jednotlivých článkov… Všetky išli spoločne s rozdielom 0,01V až po 4,2V. Asi tá technológia a kvalita ide dopredu… Pri jazde som nepozoroval výraznejší pokles napätia v záťaži (tak do 30A, nejaký volt aj čosi nemá význam riešiť), takže batérie sú dostatočne „tvrdý“ zdroj aj napriek „iba“ 10C ratingu. Kto nepotrebuje extrémne výkony a skôr ide po váhe a kapacite, bude spokojný. Aj tak je to tvrdšie než všetky bežne predávané cyklobatérie na trhu… Pre zhrnutie, batéria aj s hliníkovým púzdrom váži necelých 4,5kg, kapacita je 16Ah (z viacerých zdrojov potvrdená), konfigurácia 2x6s = 44,4V (50,4V max), takže niečo cez 700Wh. Kúpené v Hobbyking za cca 230€ v akcii.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5196
    LuboN
    Účastník

    Otázka je, či je na obidvoch verziách rovnaká RJ (ale podľa všetkého asi áno), lebo viem že aj 500 a 750W verzia sa radšej rieši downgradom 750W verzie nastavením RJ na 500W aby to radšej malo rezervu (originál 500W verzia má slabšiu RJ). Pozrel som tú 250W verziu, píše sa že RJ má max 15A, to je pri nabitej 36V bat. cca 600W… Takže na tých 350 trvalých by to asi malo ísť nastaviť.

    odpoveď na: Turnigy Multistar 10C LiPo #5194
    LuboN
    Účastník

    Tak som práve zistil, že som to vymyslel asi dobre, a keby som to nedal opačne tak by to aj fungovalo 🙂 „Chybička se vloudila“ a prilepený pack sa ocitol dole a ten neprilepený hore… Čo k tomu dodať 🙂

    odpoveď na: Turnigy Multistar 10C LiPo #5193
    LuboN
    Účastník

    Takže baterka má za sebou prvé odjazdené kilometre, ako som aj tušil vrchný pack sa posúva nadol takže práve to riešim a ak to nepomôže zvážim úpravu toho Al obalu. Jazda bola v pohode, pokles napätia pod záťažou (max 30A) je malý, s motorom Mxus XF40/26″ to ide niečo cez 30km/h (pri nabití na 100% na rovinke predpokladám rýchlosť málo nižšiu ako 35km/h)
    Články som zatiaľ nebalancoval (nebol na to čas), iba som to trochu nabil „bulk“ štýlom a čosi pojazdil. Aj napriek tomu je súbeh článkov vynikajúci. Samozrejme pre prvé plné nabitie bude balanc nutný.

    odpoveď na: Záhadné vypinání řj kelly při jízdě do kopce #5187
    LuboN
    Účastník

    Nemyslel som to tak, že tá špička je tak veľká že prekročí nastavené hodnoty, ale že tá špička spôsobí nejaký problém, je predsa jasné že takto by sa to chovať nemalo a je jedno ako prudko pridáš plyn. Ani zo začiatku to predsa nerobilo… Ja by som skúšal nájsť príčinu, pretože je pravdepodobné že niečo nie je ok a môže to mať pokračovanie.
    Inak predstava, že niekde na križovatke pridám a miesto toho aby som odtiaľ rýchlo vypadol mi to zacuká a zastane je dosť desivá…

    odpoveď na: Záhadné vypinání řj kelly při jízdě do kopce #5177
    LuboN
    Účastník

    Bob, napadlo ma, tá situácia kedy Ti to vypína je extrémna prúdová špička, RJ má síce nastavené nejaké hodnoty, ale pri prudkom pridaní ich na malú chvíľu určite prekračuje… Takže súvis by mohol byť s vysokým prúdom a dejmi s tým pridruženými… Možno by nebolo zlé nazrieť do RJ, aspoň tak vizuálne či tam nie je niečo podozrivé… Možno vyžíhaná súčiastka, stmavnuté miesto na plošáku, nafúknutý kondík, studený spoj…

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5145
    LuboN
    Účastník

    Dusan, ktoré kopce s tým brázdiš, ak to nieje ďaleko aj by som sa niekedy na to pozrel jak Ti to jede 🙂

    odpoveď na: Mosfetový pripájač batérie #5142
    LuboN
    Účastník

    Návrh je hotový, v podstate to treba už len zložiť a vyskúšať… Budem musieť na to objednať súčiastky, v našom krásnom meste nie je kúpiť kde. Navyše som zavalený prácou tak som sa k tomu posledných pár dní nedostal. Až sa trochu časovo vymotám, budem pokračovať…

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5130
    LuboN
    Účastník

    SFSF: Ešte šťastie že si nevidel môj bajk 🙂 Niektorí z nás sú viac zaťažení na funkčnosť a jazdné vlastnosti pri použití toho čo je k dispozícii, a tak je celkom možné že to oku neulahodí… Keď sa veziem a všetkých predbieham do kopca, je mi fuk na akej rárohe to sedím, hlavne že to valí a dovezie ma tam aj späť 🙂 A keď to niekde odparkujem, moc sa o to nebojím, lebo to už kto by sa odvážil vziať, tak neviem čo by s tým robil… Používať by to nevedel a predajnosť na bode mrazu… Navyše je to tak „originálne“ že to nejde hneď nespoznať 🙂

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #5128
    LuboN
    Účastník

    To vyzerá zaujímavo 🙂 Lebo tie opachy naše keď sa začnú klátiť… 🙂

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #5123
    LuboN
    Účastník

    Stojan by bol ideálny taký s dvomi nožičkami, videl som to niekde na fórach, ale kde sa to dá zohnať netuším… Bežný s jednou nôžkou neviem či to udrží, ono to nie je nič moc ani pre obyčajný bicykel…

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5120
    LuboN
    Účastník

    SFSF: Dusan chcel povedať, že má k dispozícii pre pedálovanie obdobný počet prevodov ako bežný bicykel, alebo aj bicykel s hub motorom. To je výhoda jeho bastlu, napr. 8-fun stredový má vpredu len jednu pílu.

    odpoveď na: Napätie na LiFePo4 po nabití klesá #5118
    LuboN
    Účastník

    Áno tú som pozeral hneď ako si nám dal link na tie stránky, iná taká tam ani nie je. Je to inak riadna buchta 🙂
    Pozerám že rozobrať by to šlo, ale iba na úkor záruky… Takže navrhujem nabiť, pripojiť nejakú záťaž (100W/230V žiarovka, rýchlovarná konvica… proste niečo) a merať či BMS vypne znovu pri tom istom napätí… ak áno, tak je to jasné – reklamovať.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5116
    LuboN
    Účastník

    Dusan: páči sa mi Tvoj minimalistický design 🙂 Motor a baterka ktoré pri šlapaní na bajku takmer necítiť, a keď to je treba, pekne to pomôže do kopca… Nahádzať tony bateriek a 10kg motory už dávno nie je problém, ale to už prestáva byť bajk. Keby to nebolo tak komplikované so sprevodovaním, najviac by sa mi páčil RC motorček tak 0,5kg a nejaká malá baterka… proste celý systém tak do max. 2kg, a odhliadnuc od tých prevodov by to mohlo byť aj celkom lacné.

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #5113
    LuboN
    Účastník

    PeterS: Ak sa nikto nenájde, ja som ochotný, ale som až pri Martine a cestu nadol nemám… Posledná možnosť je dokúpiť programovací kábel…

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 616 až 630 (z celkového počtu 706 )