tak je dobre na mail som odpovedal .. teším sa na stroj podla videa a parametrov to bude guut pozor na max prúdy u baterky vyrobcovia luba prehanat (ne že by tolko nedala ale može sa rapidne skracovat životnost) ..držim palce a čo najskor nech máte príjemné vozeníčko
mna napadlo aby nebol zášlah pri pripajaní riadiacej jednotky k batérie „natlakovat“ kondík v RJ cez joule thief (step up invertor) potom pripojiť riadiacu jednotku.. len zaleží kolko bude rj papat .. a špičky z joule thiefa nemusia robit dobrotu..
Zdravím trošku som sa v tom vlákne stratil i ja .. co je cielom soft startu ? pripojiť a odpojiť riadiacu jednotku s batériou bez zášlahu (kondík v rj) ? alebo niečo iné ..
Možem spravit članok na mainwebe pohadzat tam schemy resp nejaké finalne zariadenie nech to slúži i ostatným. Možno by som vedel pomoct
ono romanca potrebuje len trošku popostrčit 250W so špičkou do 400W je ok , ak chce predné koleso odporúčam od predajcu nejako vydobiť spevnujúcu račnu „kdyby neco“ pri 250W sa nic nestalo ale tých 15eur hore dole..(osobne by som dal do zadného)
Batéria je samozrejme čím väčšia tím lepšia , no ale myslím že sa bude dosť do pomáhať a tak štandart 36V 10Ah / li-ion alebo lifepo4 ..
Trošku potrebujem postrčiť s tým balancerom Graupner mám ho doma ale max balancovanie je do 6 článkov
chcem sa ta spýtat ako prebieha balancovnie ty ten grapupner napojíš na JST konektor kde privedieš napätie 7,4-11,1 V a potom napojíš články na balancovanie ?
Ja sa len spýtam aký maš dojazd s akou batériu ? ak by si dal stredový tak nehaj tam len ten a tie dva hub motory predaš ..alebo spravíš druhý bike.. Inak máš pohon na dve kolesa 🙂 to stačí na normálne kopce ..
S tú planetovku mám bob pravdu ..ale ja mám taký motor a zatal okej .. a toho pretazujem nad rámec..
Riadiace jednotky sú namakané aj ta cena .. osobne si vystačím s ebayovskú za 40 dolačov. Posun v pred vidím v skombinovaní riadiacej jednotky bms a nabíjačky samozrejme by sa to muselo urobiť rozumne v pomere cena/priestor/prevádzková teplota.
Pretože ak kúpim 48V batériu je vysoký predpoklad že aj ostatné komponenty budú toho napetia..
Čo sa týka adapta sú to dobré riadiace jednotky ..som zvedavý na prvé obrazky od uživatelov , na prvý pohlad mi celá tá vec prišla ako fake super nadupana riadiaca jednotka za vysokú cenu nuž ale na endless sphere sú fotky takže to bude okej..
To som rád že máš takéto dobré skúsenosti , zvolil si dobrú baterku .. neboj cez zimu neklesne kapacita stačí mat v chladku (nie v mraze) a polo nabitu .. a 2015 ti prajem vela štastných KM
ten konkrétne ozubene kolečka z nylonu má .. o tie by som sa nebal skôr o prednú vidlicu o
uchyty lebo tie motory majú dobrý točivý moment(dobre myslíš na to zosilnenie , určite si ho daj)
Potom radšej zohnat nejaký malý priamy ..na elife sú všetko sprevodované motory .. bafangy sú okej mám 8000 najazdne …a je okej
Napríklad my volavajú ludia že motor im nejde nakonec vysvitne že sa jedná o priamy motor väčšinou rozbite ložisko alebo zadreté nejako .. no kupodivu nikto so zadretým sprevodovaným motorom .. hm .. .. tož méé skousenosti
3000km je jedna slabá sezona a 400 euráky vyhadzovat nik nechce.. Čo odchádza prevodovka ? cievky ? inak dajú sa nanho zohnat nahradné diely pohladám a hodím to sem
Dakujem za rady rozhodol som sa pre tie bobove pneu Schwalbe Energizer Plus Tour
Skúsim nahodit bolo by super keby vydržali 5000 🙂 potom by som skusil tie čo fantomas navrhuje tiež od schwalbe …
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 46 až 60 (z celkového počtu 151 )