jún 20, 2013

WattMeter

watt

Začiatkom marca sa mi do ruk dostala táto vecicka

wattmeter uvažujem že to nahodím na moj elektrobicykel

Zakladné parametre 60V a 100A vyzerajú slubne..

tak som ho otestoval: zatial len na 12V batérii a reostate

porovnal  hodnoty som porovnaval zo svojim multimetrom boli rovnaké čo je super ..

Inštálacia stačí pripoji plus a mínus na zdroji a nazátaži  jednoduchšie to už ani nejde. Zdroj je označený source a zátaž je load

ak by bol záujem tu sú parametre

Rozsah 0-60V a 0-100A (0-50 dokaže merat kontinuálne a 0-100 kratkodobo vo špičke) napetie je jednosmerne

Rozmery:8.3cm x 4.7cm x 2cm

Spotreba:7mA

obnovovacia frekvencia :400us

ukazuje aktuálne  napetie na zdrojovej batérii zdroji, prúd , a watty,

potom prepočítava to na wathodiny amperhodiny toto by mohlo pomoc zistit stav batérií resp ich kapacitu kolko batéria dokaže el energie nakumulovat takže je to vhodne aj na nabíjačku ..

Vevýhody display nema podsvietenie a keby bol večší by nezaškodilo

krabička nejaké upevnovacie miesto na šroby no upevnenie je riešitelné .

Výhody vysoka presnost 0.01 V ,0.01Amperu , ukazuje veličiny stále naraz volty ampere a watty a 4 velicina  sa automaticky prepina Ah. Wh …par sekundových intervaloch,lahká inštalácia, Rozsah.

široka škala použitia solarne systémy , elektrobicykle,zdroje , autá…

10 thoughts on “WattMeter

  1. Tieto wattmetre sú za tú cenu fakt šikovné, jediná chyba je že majú tendenciu nefungovať/zlyhávať pri napätiach cez 50V. Používam LiPo 58,8V a až na jeden kus (mám doma viacero podobných wattmetrov z ebay) mi všetky prestanú zobrazovať po pár sekundách. Práve hľadám spôsob ako ich upraviť/opraviť. Ten jeden čo mi funguje som tiež musel rozoberať a vymeniť jeden vyhorený smd odpor, zatiaľ ide dobre. Pridal som aj ledku lebo nemal podsvietenie a v noci som nevidel koľko mám v batérii. Tie ďalšie už majú podsvietenie, ale ako som napísal cez 50V nejdú. Ak sa mi podarí to vyriešiť napíšem sem o tom.

  2. Čochvíľa budem mať v stajni 3 e-biky a nakoľko sa živím prácou, peniaze neprehadzujem vidlami… Rozpočet je vyčerpaný na batérie, motory a cyklosúčiastky, ďalších 500€ na CA pre 3 stroje nemám. Je to to správne riešenie, ale to na veci nič nemení. Zatiaľ musím vyjsť s tým čo je k dispozícii. A jazdiť bez akéhokoľvek “meradla” už určite nechcem.
    Inak tie vyhorené sa niektoré dajú opraviť, ak by mal potrebu sa ich zbaviť ja sa hlásim…

    1. Mám pocit že se je snažil opravit taky ale domrvil je úplně. Ja jsem kdysi pořídil ve slevě za 2400Kč CA 2.3 a jsem spokojen. Bez něj je to jako jet na slepo.

  3. Veď práve, bez tých údajov človek nevie na čom je… Práve vďaka wattmetru som sa naučil správne využívať pohon a nikdy mi nedošla šťava cestou domov.
    Keď by som chcel upgradovať, už by som šiel radšej do CA v.3, alebo ešte lepšie Adaptto… Rozmýšľal som nad vyšším napätím, a stroskotalo to práve na tom, že by som nemal čím merať (takže kúpa CA) a tiež by som musel kúpiť novú RJ. To je dohromady skoro 300€, tak už si vravím, či by nebolo dobré rovno našetriť na Adaptto. Tam by som mal všetko, možnosti upgradu otvorené a navyše BMS konfigurovateľné…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *