Konektory pre elektrobicykel

nppg-02 (1)

Konektory na elektrobicykel

 

Konektor sa síce nezdá ale je to vec pre ktorú dokončilo vela elektrobicyklov svoju púť.

 

Funkcia konektoru je na to aby bol spoj izolovaný a pritom rozoberatelný.

Na signalovè časti el obvodu odporùčam konektry nppg alebo dupont konetory

ty sa rozlišujú na samca a samicu po nakrimplovanísa ukladaju do pastových „uložisk“ spolu vytvoria konektor.Plastové  uložiska sú 2,3,4,5,6…..miestne.

Pre samca a samicu sú rôzne uložiská.

Pre tempomat stačì dvojmiestne uložisko lebo sú to len dva kàble.

No pre hall senzory je to 5miestne úložisko 5V+,5V-,H1,H2,H3.

Neodporučam skladať Hall senzory s uložisk ktoré sú dvojmieste hrozì zamenenie a také hall senzory vymenit v motori by som nechcel to je uz potom lepšie kúpiť riadiacu jednotku pre elektrobicykel ktorá sa zaobìde bez nich.

nevýhodou je že treba krimplovacie kliešte, tie stoja 30€ eur ja som ich kupil v tme.eu

s kombinačkami to ide zle neni to skratka ono.

Ešte možno použit‘ čokolàdky – el. spojku na droty ale to nedoporučujem vhodne iba v prìpade že sa stým nebude moc manipulovať len raz za čas.

 

Pàjkovanie je ok ,podmienkou je dobrá izolácia najlepšie je použiť smštovaciu bužírku.

Nevýhoda je jasna spoj sa nedà rozobrať.

Silové časti ako napájanie sa rieša konektormi tamiya. Su to vhodnè konektory na vysokè zaťaženie.

Do ùvahy pripadá ešte pájkovanie a väčšie čokoládky.

 

To je zhruba všetko o konektoroch tu sa treba vyhrať a spraviť to poriadne, dobrý spoj overujem multimetrom nastaveným na prepìpavanie, odpor je nìzky.

 

Môže sa Vám ešte páčiť...

4 komentáre

  1. roman píše:

    ahoj,

    prave laborujem nad e sadou. objednal som od crystalite motor 3525 ht s 40A kontrolerom,len mam obavu z prehrievania…jazdím temer výlučne v horách, ten reťazový prenos čo popisuješ sa mi nepozdáva-neskladný,komplikovanný, naj vyzerá byť motor s planetovou prevodovkou. nemáš s tým skúsenosti?
    mne sa zdá, naj parametrami pre jazdu v kopcoch eZee 2V 26R…vychadzal som zo sedláckeho rozumu a overil to na simulátore co majú na strankach ebike canada…ale niet nad to, ak má niekto osobné sk=usenosti no ja nikoho takeho nepoznám, lebo tu to majú všetci len 250w motorceky max na 36V. ja uvažujem o 48V a 15 alebo 20Ah akumolatori…vyzerá že naj je Lifepo4 od ping battery..
    ked pri jazde i slapeš dopedalov, tak aby si sa nedostaval do kyslíkoveho dlhu, nakolko to pomože-zvýši dojazd?

    dik za odpoveď, R.

    • teslabike píše:

      Ahoj dosť záleží na tom či je to tiahla strmina, napríklad kde autu musíš zaradiť 2jku alebo 3jku .. tam si musíš dať pozor na prehrievanie lebo sa bude zohrievat

      Ty máš veliký motor čo je plus teplo má kam ísť..
      Ja som mal istý čas 8Fun 36V 500W zavesený na BAC jednotke od magic pie 25Amperov kontinualne 50 tušm špičkovo 48V 12Ah olovo , takže 1000W to dodalo (aj ked batérie boli nic moc)

      kopec 0.5km ale totalna strmina to dalo bez betálovania , autá tam chodia na 2jke …zahriate to bolo riadne no bol tam motor ktorý je stredný až malý ..

      K batérie sú okej ping je dobra značka , samá chvála ale aj cena vyšia ak často budeš jazdiť tak sa ti to vráti … 48V 15Ah je dobrá volba , možno by som skúsil 60V 15Ah ale to ti musí dovolovať kontroler..

      Ak budeš šlapat tak dojazd budeš mať veliký ja z menej značkovu batériu mam dojaz 50km rovina mám 100kg 36V 20Ah…keby mám ping batériu tak by som mal dojaz 70km aj viac..

      Čo ti radím zožen si upevnovaky na vidlicu také želiezko proti vytrhnutiu motoru, stáva sa to , možem poslař foto zlomených vidlíc..
      Potom voltmeter ampermeter aby si kontroloval „flow“ teda si tim určíš kde máš zabrať , stav batérie, a aj zohrievanie možeš znížiť tým že odsleduješ ampére a šlapaním ich možeš znížiť alebo ubrať plyn …

      Ja si myslím že to bude dobré..no ak by si ozaj chcel jazdit po stezkách , tak nečo také ako je EGO kit s poriadnu batériu ..
      http://www.youtube.com/watch?v=i8R-AK1qAmA

  2. roman píše:

    dakujem za info, ego kit asi nie, komplikované, drahé…idem objednať silny sprevodovaný motor, ja mam 71kg, predpokladám, že 100km urazím i bez pedalovania 3A/hod-20km/hod, 15Ah bateria a s pedalovaním asi ani baterku nevymlatim,leda ak v kopcoch.
    dam bajk dokopy, napišem, ešte čakám kým Mr. Ping pošle baterie..

  3. teslabike píše:

    Ja myslím že pokial to nebudú extremne stezky , tak to vytiahne všetko , zozačiatku daj pozor na prehrievanie
    riadiaca jednotka , konektory, motor, len skontroluj rukou po nejakom kopci … Daj vedet ako si dopadol ,,,
    možeš poslat fotky a ja ti to zverejním …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *