Uverejnené Vložiť komentár

48V motor v 36V systéme.

Momentálne testujem motor QQ 100 48V . Najprv som chcel system 36V(tj riadiaca jednotka a batéria majú 36v) lebo mám doma 36V lifepo4 batériu ktorá je ľahká, riadiacu jednotku mám 36V takže sfunkčniť to bolo ľahké.

No hneď na prvej jazde som si všimol že motor neťahá resp nemá rýchlosť (tah-sila by aj bola) maximálka do 18km/hod.Vypol som obmedzovač bolo to isté (skoro).

q100 48V ebike

Odparkoval som znovu rozobral – vymenil riadiacu jednotku a batérie 48V 12ah ..Batérie som dal 12V 4x12Ah olovo na zadný nosič s moju váhu je to dlhodobo neudržateľné riešenie no ako test to stačilo. Bicykel na testovacej jazde dosiahol 25km/h …(mal som aktivovaný obmedzovač) no potom batérie boli olovo a už moc neodolávali. Super potešil som sa lebo napadla ma varianta že ráf 28 “ spôsobuje že motor sa nemôže dostať na dobré otáčky resp prevodovka je robená na menšie kolesá   + moja váha 100kg.

Obe riešenia mali rovnaký výkon len iné napätie

Ponaučenie

Ak kupujem sadu tak sa orientujem podla batérií  alebo naopak batérie podla sady. Ak mám motor 48V a dám ho na 36V bude fungovať no  pôjde pomaly.

Jeden by si myslel že sa vyrobí jeden druh  motoru a ten sa onálepkuje ako sa hodí  24V,36V,48V.

Teraz ma napadol test 36V motoru na 48V batériach. 

Opis motoru:

https://teslabike.sk/motor-qq-m128-48v

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *