Bediniho motor ako desulfátor pre olovené batérie
Tento týžden som jazdil na dámskom KTM bicykli ktorý som prerobil na elektrický bicykel.Batérie som dal olovené už som si myslel že sú odvarené no vydržali 20 km čo je super. A tak som sa rozhodol že znovu spojazdním bediniho motor.
Skúsenosť s bediniho SSG motorom
Bediniho motor generuje špičky aj cez 200v ochrana tranzistoru (neon) je 100v samozrejme že špičke nie je veľký prúd a pripojená batéria napätie stiahne na svoju hodnotu cca 12v.
No bedini dokáže spoľahlivo batérie prebiť (ak nieje nejaký ochranný obvod),čo by mohlo uškkodiť hlavne gellovým a AGM akumulátorom.
Moje skúsenosti sú že som postavil najpr klasický bediniho obvod SSG ten však na obnovanie autobaterií bol slabý potom som postavil SSG multicoil tj viac „power“ obvodov a jeden „triger“ spínací obvod. Takéto riešenie dobre desulfuje 44ah aj väčšie batérie no na tie potrebuje viac času.
Zlá baterka po nabíjaní mala aj tak len 11v takže do auta by ísť nemohla aj keby ešte mala akú takú silu.Tak som ju dal nabíjať s mojim multicoil bedinim pri prvom nabíjaní sa zlepšila na 12v potom som ju 8 hodín vybíjal led žiarovkou nehal odýchnuť a znovu nabíjal takýchto cyklov som spravil 7 a nevydržal som dal som ju do auta tam je 75ah akumulátor tento obnovovaný akumulátor bol len 44ah auto naštartovalo , tak som zapol svetla aj dialkové svetlá aby som vytvoril záťaž cca 200w a potom ešte 10x naštartoval takže bedini SSG multicoil a tejto batérii uspel.
Skúšal som ešte batérie ktoré boli poškodené že mali napätie len 2 v ,4v, stav sa zlepšil aj na 10v takéto batérie sú už v normálnom systéme nepoužiteľné. Ak je olovo vypadané nevzkriesi akumulátor žiadny desulfátor
Bedini dobre nabíja aj NiCd batérie, na jednom videu chlapík zo stavbárskej firmy chválil tento desulfátor ako pomocou neho ušetril na tom že ich batérie v náradí už nemusí tak často meniť preto lebo to nabíja systémom bedini
Schéma bediniho motoru základna verzia SSG:
Bedini a volná energia.
Bedini je opradený rôznymi mýtusmi o tom že vyrobí viac energie než sa dodáva.
Určite ak pripojím batériu 12v a ktorá bude dodávať prúd 1ampér na výstupe z bediniho motoru nebudem mať viac ,vlastne pojde mi ešte menej lebo elektrina ide v pulzoch ktoré zmeriam iba s osciloskopom.
Bedini tvrdí že energia naviac sa prejaví až keď nabíjanú batériu odpojím a budem vybíjať prúdom podla C20 rate .
Do vzorca ešte treba pripočítať mechanickú energiu motorovej časti.
Na yahoo sú vytvorené skupiny napr monopole 3 tam je kopa infa a výsledkov. Ja som cop nad 1 nedosiahol teda aspon o tom neviem. Co mam odskúšané je že je to dobrý desufátor , dokáže nabíjať z menšieho zdroju väčší napr z 12V na 24V, a je to efektívny motor.
Mám dosť skúseností s bediniho motorom, urobil som značné vylepšenia, rád by som si s niekým, kto už nejaké skúsenosti má, vymenil niekoľko poznatkov. Nájde sa niekto, komu by sa nejaké informácie zišli?
Zaujímavostou Bedini motora je,ze motor po vypnutí prúdu vytvára vn napätie.Vn napetie,cize vn potenciál znižuje vnútorný odpor v batérii a tým zvyšuje kapacitu batérie.Reakcia v batérii nevzniká hneď ,ale ako tvrdí Bedini až po niekoľkých hodinách.Bedini nazýva túto energiu aj zvláštnou energiou. Ďalšou zaujímavosťou je,ze pri nabíjaní kondenzátora,tato energia reaguje hneď. To sú dve odlišnosti,ktore sa prejavujú inak pri nabíjaní batérie a inak pri nabíjaní kondenzátora.
a čo tak skúsiť tie videá čo sú so s´dou a epsom salt na youtube?