Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 351 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Dobré eshopy pre súčiastky pre elektrobicykel #6505
    pivnicek
    Účastník

    Este ma napadlo, ze na novy e-bike na 60V system by som si asi zvolil tuto alternativu:
    http://www.aliexpress.com/item/4S-lipo-14-8V-4cells-10C-10000MAH-LI-Po-Nano-Mars-BATTERY-Akku-W-T-FOR/2047337015.html
    Spojil by som 4ks do serie, vysledok: 59.2V 600Wh 3.6kg Cena 240,- vratane dopravy domov.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom pivnicek.
    odpoveď na: Dobré eshopy pre súčiastky pre elektrobicykel #6502
    pivnicek
    Účastník

    Este som nasiel aj na Alexpress dalsie solidne:
    Vykon za rozumne prachy:
    http://www.aliexpress.com/item/Taotuo-Lithium-Li-polymer-Lipo-Battery-22-2V-10000mAh-6S-30C-XT60-For-Rc-Helicopter-Airplance/32308931751.html
    Nizka cena:
    http://www.aliexpress.com/item/6S-lipo-battery-22-2v-10000mAh-10C-UAV-rc-helicopter-rc-car-rc-boat-quadcopter-remote/2047309273.html
    Doprava samozrejme zadara. Pre obidenie cla odporucam objednavat jednotlivo. Cena dopravy je zadarmo, cize nema vyznam spajat objednavky. Samozrejme predpokladam vyuzitie sady 44,4V na 48V system. Resp. da sa aj na 24V system pouzit jedna LiPo 22.2V nabita ma 25V.
    Pre 36V systemy by som volil 2x toto:
    http://www.aliexpress.com/item/5S-Lipo-18-5V-10C-10000MAH-5-Cells-Nano-Mars-LI-Po-BATTERY-T-Plug-FOR/32245386071.html

    Jeden modelar mi este odporucil do terenu si vziat na meranie jednotlivych clankov toto:
    http://www.aliexpress.com/item/2015-Hot-Sell1-8S-LED-Low-Voltage-Buzzer-Alarm-Lipo-Voltage-Indicator-Checker-Tester-H1E1/32266686119.html
    Ochrani to baterku pred podvybitim. LiPo nesmie klesnut napatie clanku pod 3V.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom pivnicek.
    odpoveď na: Dobré eshopy pre súčiastky pre elektrobicykel #6498
    pivnicek
    Účastník

    No neviem chlapci, ale tie baterky su uplne onicom co tu pisete. Ved to musite zmontovat, su drahe, tazke a velke. Napr. tie SWING na poskladanie 6s s kapacitou 8800mAh vyndu na 70,- bez postovneho a bez spajania. 12A je smiesny prud, to je uplny shit. Nehovoriac ze spajanie paralelne je nevhodne – rychlo odide slabsi clanok a bat. chcipne. Samsungy este slabsie, 10A vybijanie a este nizsia kapacita 2200mAh. Ved to spojit do zmysluplnej baterky je s dobrou spolahlivostou takmer nemozme.
    Lepsie je zobrat tieto:
    http://www.dx.com/p/fire-bull-22-2v-10000mah-25c-high-rate-rechargeable-li-poly-battery-black-6-cells-322195#.VYWv95UcTb1
    Doprava je v cene, su hotove, nic netreba spajat. Neplatite ziadne clo, objednal som 2ks nie naraz, ale po sebe. Su dobre, pouzivam ich. Pomer kapacita, vykon, vaha/cena je neprekonatelny. Vybijaci prud 250A spicka. Ja mam overene 40A v pohode.
    Odporucam!

    odpoveď na: AFT ebike kit 1680w/48v ultimate+upgrade #6497
    pivnicek
    Účastník

    No, nieje vsetko zlato co sa blisti. Ked som cital komentar, tak to asi nieje celkom tak ako pise inzerent. Nove je nove. Treba si premysliet, ci nestoji zato si priplatit napr. 500,- Eur a mat to 100% nove v zaruke. Nikto nepreda pod cenu…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6474
    pivnicek
    Účastník

    bobe, prikladam fotku z minuleho roku, ked mi dosiel moj 1920-3000W motor. Je vyrazne sirsi (resp. skor dlhsi je presnejsie vyjadrenie, priemer je identicky) uz na pohlad. Vsimni si to cierne cudo – rurku, ktorou sa vysunie uchytenie laveho pedalu. Je to pod kablom, ale pekne vidiet… Ten novy model 1800-3000W tu rurku vobec nema. Len ma trosku dlhsiu hriadel stredoveho zlozenia. To je omnoho lepsie ako to moje stare riesenie.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom pivnicek.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6472
    pivnicek
    Účastník

    jj, tak je

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6471
    pivnicek
    Účastník

    warp, k tomu krasnemu pedelecu. Neviem kolko to stoji, je to krasny bajk, naozaj podareny dizajn, ale napr. zdvihy ma len 150mm (zase sa domna pustia vsetci ze naco viac), mam 200mm a je to faaakt supeer. Baterka len 48V, mam 60V, dost vyrazny posun, motor 850W, postacuje, ale nic extra, kapacita baterii 880Wh, ja mam napr teraz 1200Wh. Cize sam vidis, ze ziadny extra bajk to nieje. Slusny je, ale neviem, ci stoji za tie prachy, ktore za neho pytaju. Za par rokov toto budu ponukat za 1/3 cenu. Jedina a velmi vyrazna pozitivna vec je, ze bude zrejme spolahlivy.

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6469
    pivnicek
    Účastník

    Mas pravdu Dusan, bikeri torque sensor a motorkari plynovku. Ono ale s plynovkou si vies tiez regulovat popri sliapani. Dnes som to skusil a dalo sa to. Kdezto naopak to asi nejde. Ono je to trosku iny level sa vozit a uzivat si ako slapat a makat. Oboje je fajn. Mna dnes napadlo take prirovnanie, ze:
    Bicyklovanie je ako bezkovanie a e-bikeovanie je ako zjazdove lyzovanie bez cakania na vlek.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom pivnicek.
    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6461
    pivnicek
    Účastník

    Prerobit si ho musis sam, lebo ak Ti nieco odide, nebudes si ho vediet opravit. Kazdy chce mat Rovno hotove, vratane mna. Ale pri tych cenach je to veeeelmi predrazene riesenie. Ak si naozaj nechces zaspinit ruky, tak je ten hairbike asi optimal. Len sa musis zmierit s tym, ze Ta obcas obehne tipek s bajkom za nizsiu cenu kdekolvek… Ten ram je inak dost slaby. Za tie prachy by som si zadovazil DH a cyclone 1680W alebo 1800-3000W a k tomu LiPol. Ale to je vlastne moj bajk 🙂

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6460
    pivnicek
    Účastník

    Inak dnes cely den som stravil s bajkom na Kralovej Holi. V podstate som ju vysiel 1,5x. Prislapoval som len slabo, na zahriatie, lebo hore bolo 2°. Motor sa takmer vôbec nehrial, mal som lahky prevod a optimalne otacky. Spotreba bateriek cca 1000Wh (aj s cestou domov do kopca od autobusu). Trasa 12km hore, priemerne stupanie 8% a 1000m vyskovych. Uz mam nahodenych 60V nominal, cize okolo 72V nabite. Motor ma citelnejsievacsi rozsah otacok a silnejsi zatah. Nemal som kde vyskusat max. ale bude to urcite viac ako doteraz. Celkovo 20Ah 60V. Celkovo cca 40km.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6457
    pivnicek
    Účastník

    Je uzsi o 2.5cm a kluka vyzera byt priamo na oske, cize odpada predlzovaci adapter. Klopny moment na stredove zlozenie je zhruba polovicny a to je velmi vyznamne. To ze je motor uzsi, som zbadal hned na prvej foto, rozmer som vyhladal az potom Ty to nevidis Bobe? Asi to bude tym, ze mam ten motor napozerany 🙂

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom pivnicek.
    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6456
    pivnicek
    Účastník

    wamp, pekny bajk. Len za tie prachy sa da postavit uz cosi vaznejsie. Resp. mozes si za polovicnu ceno vyskladat porovnatelne…

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6441
    pivnicek
    Účastník

    Bobe, si zbytocne konfliktny. Citam tu diskusiu a stale mas s niekym problem. Nechapem, preco mas problem s vykonom. Niekto ho chce a vyuzije, niekto ho nevyuzije, vzdy jeho volba. To, ze dakto jazdi ako kreten, nesuvisi s vykonom jeho bajku. Staci aj kreten na kolobezke a zneprijemni zivot vsetkym naokolo. Je jasne, ze slusny clovek hoc aj so silnym motorom, ked vidi dieta, starenku, spomali a dava pozor. Kreten este viac pride a je uplne jedno ci tam ma 250W alebo 6000W. Odsudzuj kretenov a nie slusnych ludi so silnejsim motorom.
    Uplne zdielam nazor chlapcov, co chcu vykon. Mna to velmi, velmi bavi mat moznost vyuzit vykon. Dovolim si tvrdit, ze je to uplne iny level zabavy a adrenalinu ako jazdit s 500W motorcekom a radit rychlosti aby to zvladlo kazdy kopec. Uz samotne radenie odporuje terennej jazde. To je o tom co pise Karel, ze HUB s priamym prevodom je v terene na nezaplatenie. Ja to riesim tak, ze si pred profilom trate nahodim nejaky lahsi prevod a uz pri terennej offroad jazde neriesim prevody, motor zvladne vsetko. Co sa tyka tych videi s endure motorkami co pise SFSF, tak som si to s usmevom pozrel. To su chlapci amateri s tazkymi endurami (BMW 1200GS a podobne, tj. 230kg). Mal som XT600 12 rokov (176kg) a myslim, ze toto niesu motorky do tazkeho terenu, skor na taku sotolinu a na lesnu cestu, tam su super, ale do terenu je potrebne mat nizku vahu. Ak sa chces porovnavat s terennymi motorkami, tak si pozri motocross:

    alebo este lepsie:

    To su stroje do 100kg vahy. Bajk je na tom ale este lepsie, do 30kg a teda nepotrebuje taky vykon nato aby s nim bola zabava. Mate ale trosku pravdu v tom, ze silny e-bajk uz nema blizko k bicyklu, ale blizsie k lahkej terennej motorke. No, povedzme ze hej, ale stale to ma pedale (aspon moja) a da sa dojst domov s vybitou bat. A stale je to od hocjakej lahkej motorky velmi lahka alternative 2x, 3x, 4x lahsia.

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6424
    pivnicek
    Účastník

    Ked chces mat pokoj a staci Ti cajicek, tak ano 😉

    odpoveď na: motor cyclone 1920-3000w #6418
    pivnicek
    Účastník

    Plastove kolesa su v pohode, kedze su 3 na jedno ocelove. Skor motor zhori, alebo sa nieco ine stane. Zaklad, je ten motor tuho uchytit. Ja mam dodnes problem s retazovou linkou. Motor sa pod zarazou kruti, hold 100Nm je riadny moment. 2,5kw zvladne dost dlhu dobu. Skor baterky klaknu. Ja mam jedny z najtvrdsich a najkvalitnejsich LiPol 22Ah 25C. Naozaj nemaju problem davat dlhodobo cez 50A. To skor je limitom RJ. Ak by som nemal tazky prevod, pravdepodobne by som ho neupiekol. Dnes som isiel dost strmy a dlhy kopec na plny plyn, cca 40km/h pocely cas a hore bol len mierne teply. Mal som ale lahsi prevod. Vtedy sa ten motor neprehrieva, takze som si ho odpiekol mojou neskusenostou (resp. blbostou). Ja vazne rozmyslam kupit ten uzsi motor. V tom pripade by som mal na predaj 2ks tohto sirsieho, Teraz by som predal jeden, le bez prevodovky. Tiez mam na predaj RJ.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 351 )