lete roku 1931, Nikola Tesla spolu so svojim synovcom Petrom Savom, inštalovali cez okno na prednom sedadle zbrusu nového cestovného vozidla firmy Pierce-Arrow „konvertorový box“, ktorý bol 24 cm dlhý, 12 cm široký a 6 cm vysoký, z ktorého vyčnievala 1,8m dlhá anténa. Ďalšie elektrické súčasti „konvertorového boxu“ boli dva drôtové prívody z „dvoch kovových prútov“, ktoré vytvárali elektrické pole so spolupracujúcim materiálom, ktorý Tesla nazval „švédsky kameň“. „Konvertorový box“ bol zapojený na novo inštalovaný 40 cm dlhý elektroakumulátorový motor, s priemerom 30 palcov, ktorým Tesla nahradil benzínový motor.
Teslove elektrické vozidlo jazdilo celý týždeň, často rýchlosťou až 90 kilometrov za hodinu. Motor vyvinul 1800 otáčok za minútu a vyžadoval chladiaci ventilátor. „Konvertorový box“ ako povedal Tesla, by priniesol dosť elektrickej energie a svetla aj do ich domova. Auto skončilo napokon na farme 20 kilometrov od Buffala, neďaleko Niagra Falls, protože Nikola nenašiel sponzora na jeho výrobu..
Jedna z legiend o tomto aute je, že Nikola Tesla pozval potencionálného sponzora J. P. Morgana na jazdu zázračným autom. J. P. Morgan si všimol, že auto nevydáva žiadny zvuk motora. Keď si uvedomil, že vozidlo nepotrebuje palivo, lebo bolo stále napájané nejakou skrytou energiou, nemohol sa zbaviť myšlienky, že by to znamenalo stop nutnosti benzínu pri spustení výroby vozidla. Preto sa údajne stalo, keď N. Teslovi skončil smrťou jeho život v nóbl priestoroch v hotela New Yorker, J. P. Morgan vyramoval všetky dokumenty N. Teslu, a neskôr sa už nenašlo nič, čo pochádzalo zo zázračného auta alebo jeho koncepcie