Uverejnené komentárov 5

Stredový motor GNG Gen 2 (Romanove skúsenosti)

Je  to len skopírovaná diskusia ktorá prebehla medzi nami mailom tak ale myslím že to pomôže aj ostatným ktorý planuju íst do  stredového motoru (foto je stiahnuté z internetu pre ilustráciu) hádam to niekomu pomôže..

gng motor ebike

 

 

Roman

dnes i včera som skušal ten motor…gng gen2,  400w,  … montáž kitu chce pevnejšie nervy a pár hodín času   -/ja som to montoval pre istotu u automechanika,kde som mal k dispozícií všetko narádie/ moc to nepasovalo,kvalita výrobku je poslabšia. hned pri prvej jazde sa ulomila spojka na reťazi od motora, ktorá poskodila i kryt prevodníka-ten som zahodil, reťaz som tam dal radšej novú i so spojkou. dvojprevodník ma vôlu, vakla sa zo strany na stranu, nijak to nejde dotiahnuť,    funkčnosti to zatial nevadí-dokedy neviem. šponovák na reťaz od motora je urobený bez možnosti pritláčania, chcelo by to na pružinu, ale tak to neurobili, musel som ho trocha vyhnuť, chodil nie stredom reťaze, uplným krajom…takých kadejakých drobných nedostatkov a nedotiahnutých vecičiek je tam dosť, ale aby som len nehanil, treba povedať, že koncepcia je dobrá, motor pracuje tak ako treba, čo sa týka kopcov,skor sa prevratím dozadu, akoby som nevyšiel-temer vždy do kopca pedalujem-25% tiahle stupanie nie je problem výjsť ani v lese po lístí. dnes som skušal i bez pedalovania dokopcov, ide dobre, motor sa zahreje tak na 45-50 st. celzia maximálne. idú z neho dáke pazvuky ktoré sa mi nepácia, neviem čo to je, budem jazdiť dalej.

spotreba-dojazd-rýchlosť

najskôr som nechal kazetu 11-32, na 11t išiel bajk snád viac ako 50km/hod, nemeral som, ale velmi rýchlo, vymenil som kazetu za 12-34 ide pomalšie, o niečo,jazdím iba na 14t kolečku, 12 t nepoužívam.na 14 t motor ťaha pri pedalovaní i do slušného kopca, tak 6-7%. na 34T výjdem i v lese každý kopec, samozrejme pedalujem ,  ak nevýjdem, tak preto, lebo mi zdvihne predne koleso-bateriu 15 Ah mám na nosici vzadu. 21% stupanie na vrchol považského Inovca som šiel so šlapaním asi 15-18 kilometrovou rýchlosťou – bez motora 6km/hod
čo sa týka dojazdu…žena šla 57,6km, trvalo jej to asi 1 hod 50 min, prevýšenie temer 1300m. BMS potom odpojilo bateriu. teren bol biedny asfalt, štrk, lesná cesta-zvažnica.,s  lahším šliapaním do pedalov a rýchlosťi 25km/hod po rovine 100  km uraziť by nemal byť problem pri 15Ah Ping baterii 48v./plné nabitie 57,8

do terénu, do strmých hor je stredový motor správna voľba ,  tento čínan ma sily dostatok aby človeka vytiahol hoc i na vrcholky alp, ale otázna je jeho životnosť,
prvé odíde zrejme vyvodové kolečko -treba vačšie aby neohlo tie 3 zubky čo sú v zábere, kupiť sa však neda…tj vyrobiť, rovnako treba prevodník s vačším počtom zubov, trocha zmeniť kadenciu šliapania, dvojprevodnik upraviť aby sa nevaklal, fajn by bol chranič motora a zopár dalších vylepšení aby to bolo všetko tak ako ma byť.

(ivan teslabike)

Ahoj sorry že neskoro píšem
ja som mal z čínancami dobre skúsenosti .. čo som kupil doteraz išlo
GNG síce skúsenosti nemam ale vyzeralo to že si chcu urobit také
mainstream značku ..možno sú dobrý iba pre USA a na Slovensko zasílajú
hnoj ..

(Roman)

nemyslim, aj americania píšu o „poor quality“

(ivan teslabike)
50km/h to je bomber bicykel ..si zeber že keby si kupil ten  hub by si
išiel tak 30..
doležite je aby motor v kopci bol v optimalnych otačkach tj moc sa neprehrial.
Zo začiatku odsleduj teplotu …Ja mam volt+ampermeter a ked idem do

(Roman)

tu sledovanie teploty nemá vyznam, controler studený, kable studené, motor iba teply do strmeho kopca, po rovine vobec ani pri max rýchlosti,

(ivan teslabike)

kopca pozeram že ako dlho a aký velký prúd tam tečie napr 11A  8minut
už opačujem kontakty z motoru ..mam to lahko dostupne a cez zimu ich
vylepším zatial stačia..
Velký prúd = vela tepla ..
Tu nefunkčnu nabíjačku im napíš že  nabijačka je nefunkčna

(Roman)

už je ok, poistka nebola dotiahnutá

 

Roman:

este aby som uviedol správne k vykonu gng gen 2-vyjde každý kopec so mnou, mam 70kg…
ale trapi ma jedna vec….kam s baterkou…mam celoodpružený bajkdo ramu nevojde, na nosici vzadu to nie je dobre v tažšom terene-to som videl včera,kýve sa zadna stavba, prevažuje dozadu pri 25-30% stupaní, v ruksaku je ťažká-8kg, pri 4-5 hodinach jazdy je to ako za trest…ako by si to riešil?

mna napada len jedna vec, kupiť 20″ pevný rám a supnuť ju do ramu a skusiť odpruženú sedlovku….maš daky lepší napad?

 

Ivan (teslabike)

Asi tá možnost s tým 20″ rámom je ok  ale tak aby ti nezavadzala pri
betálovaní … stredový ram je naj čo možeš spraviť bicykel je tak
vyvážený .. no batéria musí byť na dobrom mieste resp musí mať na to
rozmery. potom ak ju budeš uchytávat daj pozor aby uchyty moc
„nerezali “ popripade dat ešte nejakú penu.
Lepší nápad nemám veru.


čo sa týka dojazdu…žena šla 57,6km, trvalo jej to asi 1 hod 50 min,
prevýšenie temer 1300m“

To máš dobrý dojazd s hub riešením by si mal nečo nad 30 km
myslím že si pravil dobrú kúpu aj ked to má tie čínske muchy, v
budúcnosti pojdem do takého istého riešenia ak máš ty .S tú batériu
ping si ani lepšiu volbu nemohol spraviť .

gng motor

 

gng sada

5 názorov k “Stredový motor GNG Gen 2 (Romanove skúsenosti)

  1. dnes som bol nutený vakaljuci dvojprevodník rozobrať, vaklanie sa zvačšilo, stava sa nefunkcny…cely system pohonu je skvele vymysleny ale kvalita je priam otrasná.mam i priamy motor crystalyte ht 3525, kde kvalita spracovania je velmi dobrá.myslím, že viac by som gng gen2 nekupil, ide ma z neho poraziť, každú chvilu závada.Ale pokial ide, ide super.
    s príšlapom 70km, prevýšenie 1868m z toho 50km v ťažkom terene, 20km asfalt, priemerná rychlosť 25km..jazda s baterkou v ráme ako na enduro motorke.

  2. Idea dobrá no škoda že kvalita išla hore komínov vaklajúci dvojprevodník dokážeš doma spraviť ?? či bude problém …GNG sa bude museť polepšit lebo už zo stredovými motormi nastupuje conhis motor , bafang, cyclone,ego kit (ten je drahy), začína byť konkurencia GNG potom pravde potobne neobstojí lebo padne ta takých detailoch a meno je len jedno ..
    70 km z toho 50km po ťažkom terene je gut dojaz je to jako motorka ..

    Inak som spravil temu na crystalyte ht 3525 ak budeš mať nejakú skúsenosť možeš sa podeliť ..
    http://teslabike.online/crystalyte-ht-3525-36v-72v-250w-2000w/
    tvoje skúsenosti pomôžu aj ostatným

  3. Opytam sa jednu otazku, nerozumiem ako je urobena ta volnobezka na prednom ozubenom kolese kde su pedale. Logicky mi vychadza ze by tam mali byt 2 volnobezky aby sa neovplyvnovali pedale s motorom.

    Respektive ci to toci nasilu pedalmi ak ide motor , alebo naopak ci tocis motorom ak pedalujes (bez baterky) .

    Este otazka , tam kde su pedale je len jeden prevod. Pridem tym o moznost memenia prevodov „vpredu“ ? Lebo ak ano potom pri vybiti baterky nevytiahnem ziadny kopec.

  4. volnobežka je urobena tak, že ak ťahá motor, pedale stoja, ak pedaluje jazdec, točí aj motorom, jeho odpor je sotva citelný.Dvojprevodník vpredu má menší priemer, zuby som nepocital, ale ak na kazete zvolim 32 zubov, výjdem aj do kopca,po rovine bez problemu i niekolko kilometrov, ja to riešim tak, že v ruksaku nabíjačka, dojdem k prvej krčme dam si pivo a nabíjam…všade mi dajú „natankovať“.

  5. Ok. Nejako tak som to chapal aj ja.

    Zrejme bude aj vnutri motora volnobezka ako v sprevodovanych hubmotoroch a tocis len koleckami, inak by to slo tazko.

    Ako som pochopil rekuperacia nema ako fungovat a brzdis len brzdami.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *