Dakujem ti Roman za cenné info a tak ho dávam ako článok , lebo myslím si že takéto skúsenosti na slovenskom webe chýbajú.
nedalo mi, dnes som tak lepšie otestoval crystalyte 3525 HT. doteraz som nemohol, ta velka bateria bola pred riadidlami a to nebolo dobre…včera som presunul bateriu 15 Ah 48v do ramu, vošla tam ltt, ťažisko sa zmenilo, je to ideálne.
kontroler ostal 35A, vybral som sa z domu na Inovec, po dedinských cestách,lebo horami sa neda, je blato, tam asi 25km, naspat to iste, prevýšenie asi 1200m. cela cesta mi trvala 1hod 42 min.
šiel som štýlom-rozbehol som bajk na asi 30km, zmačkol tempomat a pomahal som pedalovaním tolko, aby som sa nespotil a nezadýchal. stale som šiel na najťažsom prevode-tj vpredu 48, vzadu 12 zubov. Radiť nebolo treba vobec, kopec, nekopec bajk siel rovnako rýchlo, iba pri stupani 20% a viac o niečo spomalil. Do kopca nad chatou Inovec som v zákrutách musel uberať plyn- blato, moc rýchlo do zákrut sa nedalo, aj posledný kilometer so stupaním 20% som siel viac než 20 kilometrovou rýchlostou s pomerne výdatným príšlapom-až som sa troška zadýchal. bez motora tam idem 6-8km rýchlosťou s tepom 180-185.Podotýkam, vobec nebolo treba radiť, všetko na najťažší prevod. Točivý moment crystalyte HT 3525 je na priamy motor fakt obdivuhodný.
Nemam namontovany este tachometer, ani voltmeter, ale dolu som iste nešiel rýchlejšie ako hore.
Pocitovo je s tým motorom uplne super jazdenie, výrazne lepsie ako so stredovým GNG, kde treba radiť.
Velkou výhodou clyte ht je jeho jednoduchosť, odolnosť, blbuvzdornosť-nemá sa čo pokaziť-pokial nezblbnú hal senzory z vlhkosti, zatial co GNG motor ma much viac než dosť, na ich odstránenie bolo doteraz potrebných 200 E k cene sady. Jasne, s clyte ht nie je možne isť 5km rýchlosťou do kopca cez 30% stupania, ale kolko krát sa stretne človek s takým kopcom? 25% je zvladnutelných, mne dnes sprišlapom do 20%-neho kopca sa motor zahrial asi na 30-35 stupnov celzia-ruky som si hore on zohriať veru nemohol, kontroler bol studený ako psí čumák, konektory a káble rovnako.
hoc clyte je ťažky ako slon-7,5kg, vobec to nevadí, ta masa medi sa nezohrieva a ak, ten velky tanier dobre odvádza teplo.
clyte ht 3525 je super motor pre každeho, kto sa chce tulať po horách a nevadi mu zlahka šlapať, vtedy prejde značnú vzialenosť-aku este neviem, po 50tich km a 1200m prevýšenia motor stale zrychloval až ma tlačilo dozadu. kto chce jazdiť rýchlo a nie take kopce clyte 3540 je motor, ktorý je výrazne rýchlejší, znesie napatie 72V a prud do 50A, tj 3,6kW, može vivinuť rýchlosť okolo 65km/hod. kto neptrebuje takú rýchlosť, stací mu 36volt a 35A a motor ide okolo 40km/hod.
obrovskou výhodou je odpružený rám-ja som motor namontoval do odpruženeho rámu-merida Race, rv 2008,tlmic je stranou ,aby do ramu vošla baterka, pruženie je velmi citelné.
Aj tí čo ebike s clyte motorom odsudzovali, po vyskušaní zmenili názor. U mna je možné vyskušať clyte i GNG motor, ak by to niekto chcel…
nechápem, prečo sa nerobia 250 W motory s priamym pohonom prevodovka to len komplikuje a niekedy je aj hlučná.
alebo vie niekto o takom motore ?
Myslím že tieto motory sú bez prevodovky
http://www.conhismotor.com/ProductShow.asp?id=90
Aj tu sú popísané výhody smartpie motora od goldenmotor
http://www.goldenmotor.com/hubmotors/MagicPie-Advantages.html
Jako cena je gut poštovné je drahé, dostat to sem na slovensko je možné ale neoplatí sa to (teda aspon sa neoplatilo poštovne vyššie než cena za samotný motor)