Reakcie
-
AutorPríspevky
-
pivnicek
ÚčastníkKarle, tiez uvazujem v kutiku duse nad priamym motorom. Chcel by som sa previest na niecom silnejsom. Zatial som sa viezol len na cajicku 1000W. Tipek mi tvrdil, ze to ide 50km/h a ze to dviha na zadne. No to je fakt, ze dvihalo, lebo mal tazku baterku nad zadnym kolesom a razvor kratucky 🙂 50tka sa ale nekonala, tak 35 po rovinke, s prislapom okolo 43 zhruba. Koncepcia lahkeho, silneho stredového sa mi paci viac, aspon zatial, kym ma neomrzi riesit opravy. Ale je to stale lepsie a lepsie. Ved uz som jazdil poriadne dlho na tom. Dnes som na rovinke zobral 2 auta naraz 😛
pivnicek
ÚčastníkTonda, prosim, napis mi na yamdae@gmail.com ak mas zaujem o ten motor. Pravdepodobne si budem objednavat ten mensi, kedze si planujem vyrobit nove uchytenie. Mam na predaj motor + RJ cyclone original nepouzitu. Dohodneme dobru cenu… Zacina sa mi to tu kopit 🙂
pivnicek
Účastníksuper, dobra robota, gratulujem
pivnicek
ÚčastníkTak si dam zase pauzu od bajkovania. Znova mi odisla volnobezka na motore. Tentoraz heavy duty verzia. Mam dojem, ze je uplne jedno, ci obycajna, ci heavy duty. Kvalita zhruba rovnaka. Problem je asi aj v mojom stale pomerne pruznom uchyteni motora. Budem musiet navrhnut verziu 4 uchytenia. Mozno to ale necham az na jesen, uvidim…
Attachments:
You must be logged in to view attached files.pivnicek
ÚčastníkKlotas, mam doma dalsie dve cyclone original RJ, ale na tuto Kelly mam pripravene uchytenie a nechce sa mi prerabat a prepajat. Tiez tato Kelly je vykonnejsia, mensia a lahsia (bola aj 3x drahsia). Tiez by mi bolo treba vymenit plynovku, ktoru mam celoruckovu novu, ale tiez z casovych dovodov zatial lezi v krabici. Verim, ze to ale bude v soft. nastaveni. Uvidime, ked to poskusam. Som ale rad, ze mam dalsie RJ na skusanie a mozno sa k tomu nakoniec dostanem, ak to inak nepojde.
Karle, dik za mail, urcite tomu fanymu napisem. Co sa tyka radenia, tak je to presne tak ako som planoval. Ked idem do tazkeho terenu, hodim tam nejaky lahsi prevod, cize napr. 44-24. Ked idem na maximalku, hodim tam 44-12. Vsetko medzitym je zbytocne. Pri 60V sa motor stal pruznejsim, cize ma vacsi pouzitelny rozsah otacok. Ked hodim lahky prevod, takmer od rychlosti krokom (3-4km/h) taha az do cca 45km/h. To pokryva teren (zrychlenie je velmi razantne a malokedy pridam naplno). Pri tazkom prevode 44-12 fungujem od 10 do 73km/h. Cize je to taky priamy motor s moznostou zmeny zakladneho prevodu. Uplne by mi stacili 2-3 prevody, bohuzial mam 10 vzadu na kazete, cize vzdy hadzem aspon o 3 prevody a potom pridavam. Prehadzujem pri ubratom plyne, resp. najcastejsie pretocim pedalmi kym prehodim a potom pridam. Mam v plane toto leto hlavne jazdit a nie opravovat 🙂pivnicek
ÚčastníkInak mam zas problem s Kelly. Neviem preco, ale casto sa mi stava, ze motor sam ide. A dokonca dost silno. Raz sa mi stalo, ze mi skoro bajk usiel z pod ruk. Dufam, ze to bude len v blbom nastaveni. Bohuzial sa mi doma nepodarilo rozbehnut komunikaciu s RJ cez Win 8.1. Asi si budem musiet hodit win 7 🙁 Takze som zatial nemohol robit od poslednej upravy softvéru nic. A tiez mam niekedy problem kelly nastartovat. Ked zblbne, taha samo, tak ju vypnem a potom sa neda nahodit. V priemere tak na 10 zapnuti ide. Inak cervene svieti.
pivnicek
Účastník🙂 Bobe, Ty si klasik. A to je fajn, ze je rovnako ako 1860W motor. To vysunutie je dost neprijemne. A teda ten novy 1800-3000W riesi prave tento najvacsi nedostatok.
Inak prikladam foto z môjho nového rekordu, takmer 73km/h. To bolo po rovine bez prislapu, bezvetrie, 60V nominal. Inak strasne zalezi pri dosahovani max. rychlosti na bajku, ten moj DH ma obrovsky odpor. Tiez to bolo pri normálnom posede, ziadne sklananie. Predpokladam, ze s dobrym vetrom a sklonenim raz dam aj 80tku. Ale to uz nieje vôbec potrebne. Uplne bezne davam po meste dole auta a to aj po dlhsich rovnejsich usekoch, kde sa rychlost nedodrziava. Velmi je to zabavne sledovat vyrazy vodicov, ktori vyhodia blinker, ze ma idu predbehnut, ale po par desiatkach metroch sa radia nazad, kedze sa im vzdalujem 🙂-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom
pivnicek.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.pivnicek
ÚčastníkKrasny, no ked uz take daco, tak z toho vyberu by som skor volil toto:
https://starbike.sk/shop/bulls-e-stream-fs-enduro-2015/
Hlavne ma vyssie zdvihy 160/160 namiesto 120/120mm. Dost je to rozdiel. Inak vsetko podobne. Trosku mensie kolesa, pre ebike si myslim, ze mozno je lepsie mat mensie kolesa kvôli obratnosti. Na valivom odpore az tak nezalezi ako pri spalacich bajkoch. Aj prednu brzdu ma vacsiu, 200mm namiesto 180mm pri tom Tvojom. To je tiez dolezita vec.-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom
pivnicek.
pivnicek
ÚčastníkLuboN, bajk sa da odvazit tak, ze hodis bajk na zadne koleso a postavis sa aj s nim na osobnu vahu. Potom odvazis seba a rozdiel Ti hodi vahu bajku.
pivnicek
Účastníktak to budes mat tazke 😛
pivnicek
Účastníkwamp, mala byt akcia „Škoda Bike & Tour“. Ale akcia bola z dôvodu rekonštrukcie na dialnici D1 ZRUŠENÁ.
pivnicek
ÚčastníkKto je z fora z Kosic? Viem to nejako zistit? V piatok ideme s kamarátom zajazdit do Kavecian. Neprida sa niekto?
pivnicek
ÚčastníkKlotas, LuboN, klobuk dole. Odviedli ste kus roboty… Ale suhlasim s LuboNom, ze to uz straca vyraz bajku. Uz to zacina byt motorka offroad a prestava to byt nenapadne. A ani peniaze neusetris, skor naopak, kopu roboty a casu. Este by ma zaujimala hmosnost Vasich bajkov bez elektrifikacie a aj s nou?
pivnicek
ÚčastníkVeru tak. Ak chces mat nieco poriadne, musis si to spravit sam. Zlate pravidlo zivota…
pivnicek
ÚčastníkLuboN, tie multistar su dobry tip, len pripojim odkaz:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__66310__Multistar_16000mAh_6s_10c_EU_Warehouse_.html?strSearch=multistar 6s
Blbe je, ze ju nemaju skladom a ze este treba priratat dopravu. Co sa tyka horenia LiPoliek, to je dlho omielana fama. Ano, horia, ked ich prepichnes sidlom, to ale musis spravit cielene. Kazdy z nas ma Lipo vo vrecku v mobile a nikto neriesi bezpecnost. Ja to riesim tak, ze mam Lipo v samozhasacich vakoch urcenych pre Lipo. Ohladom hmotnosti LiPo len spomeniem, ze uz je novsia generacia NANO LiPo a tie su lahsie a maju vyssiu prudovu zatazitelnost. Zase su vpredu pred vsetkym ostatnym. Spajanie tych Samsung clankov je rovnako narocne ako spajanie LiPo. Aj v Lipo sa da clanok vyhodit. Ja som odpiekol jeden a sikovny modelar mi zo 6s urobil 5s. Dokonca sa mi to hodi, kvôli znizeniu napatia. Aj ked mozno RJ a motor vy to zniesli. -
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom
-
AutorPríspevky