trošku ti zavidím , je to naozaj krasa , parada ,zažitok teraz sa staram o maleho lukyho ale ked trocha povyraste by sme chceli takto cestovat…dakujem za podelenie s touto krasou.
Hoj to bms si môžeš vymeniť sám ,najťažšie je to vybodovať, inak mrkol si sa na to BMS ? či sa tam nieje silnejšie a v záručnom napísané slabšie ?.. sem tam sa to stáva..
Ešte spýtam aké články dáva e-pohon štandartne ? naposledy to bolo 29E nečo podobného daval aj evbike no keď som objednával posledné aku už tam boli Sanyo čo je tiež ok ale niekomu by to mohlo vadiť že má niečo lepšie než si objednal 🙂
Najčastejšie sa nabíja 41.5V na článok na batériach je to napísané koľko (pozor na druh článkov) , poprípade hod link .. Ak ti nabíja 4V je to menej ale batérie tým neodfajčíš im to nevadí …vadí im prebitie napr 4.3V-4.4V alebo „podbitie“
Ak ti nabíja na 4V tak nabíjačka ich „nedoťahuje“ znižiš tým dojazd ale zvýšiš životnosť v cykloch.. niekde bol graf..
Ano hovoria na plnú kapacitu ale ak ich nabiješ 3/4 tak to nieje nič ohrozujúce , skús či po nabíjaní ti neklesá nejaký článok viac než ostatné to si over.
Displej to sa musíš spýtať tam kde kupuješ ,, mne zatiaľ stačil voltmeter..ale určite sa nečo bude dať prirpojiť .
Najčastejšie sa nabíja 41.5V na článok na batériach je to napísané koľko (pozor na druh článkov) , poprípade hod link .. Ak ti nabíja 4V je to menej ale batérie tým neodfajčíš im to nevadí …vadí im prebitie napr 4.3V-4.4V alebo „podbitie“
Ak ti nabíja na 4V tak nabíjačka ich „nedoťahuje“ znižiš tým dojazd ale zvýšiš životnosť v cykloch.. niekde bol graf..
Ano hovoria na plnú kapacitu ale ak ich nabiješ 3/4 tak to nieje nič ohrozujúce , skús či po nabíjaní ti neklesá nejaký článok viac než ostatné to si over.
Displej to sa musíš spýtať tam kde kupuješ ,, mne zatiaľ stačil voltmeter..ale určite sa nečo bude dať prirpojiť .
Sa cievky „nabili“ a odpor nebol žiadny volnobežku nemá (v strede je riadiaca jednotka) opýtaj sa v e-pohone ako to ide
Osobne používam 8Fun sprevodovaný už 3 roky je stále gut..
Ako sa motor správa zaleží od Riadiacej Jednotky a to aj aký bude mat výkon (RJ+Bat)
Nuž ak je tam nejaký blok 25km/h tak asistovať nebude..ale bloky sú nato aby sa odstránili.
Motor nemusí brzdiť viz.. to čom písal o A2B zaležať bude asi od RJ.Ak však stlačíš brzdy tak by malo byť „primerané brzdenie motorom“
Ak neplanuješ zapájať staré batérie z UPSky tak budeš mať dobrý výkon aj dojazd a 30km bez betálovania dáš s každou 36V 10+ Ah ale pre vyšší vykon môžeš dať aj viac Ah..
Ahoj 48V lionka sa musí vypínať pri 41-42V resp väčšina rj a bms je tak nastavená.
32V môže byť ok akurát tak pre 36V systém…ono tažko sa dá odhadnuť napätie pretože nejde lineárne dolu resp ide akurát o istej hranice nastáva „drop“ preto na indikačných LED často svieti zelená a potom už hneď žltá a červená a ebike nejde…
Ja mam zato ak je ak mi voltmeter ukaže 36V (mám 36V lifepo4) veľká časť energie je už spotrebovaná tak potom ak som daleko radšej betálujem..
Pýtaj sa odopovieme 🙂
Táto odpoveď bola upravená pred 8 years, 6 months používateľom teslabike.
ahoj skús pozret niečo na BMSbattery.com (tuším som tam videl nejakú riadiacu jednotku) ak by si nezohnal tak potom ostáva už len kúpiť tu.. Skúsenosti s rj sú dobre podporujú 60 i 120 motory s hall aj bez hall no displej na to zapojíš len ťažko jako stav batérie kontrolovať problém nieje ,ale ostatné funkcie (ovladanie pasu a pod..)
Držím palce lebo už je docela dobré počasie a treba jazdiť
Vždy ked začne novy mesiac skript zablokuje nahravánie obrazkov musím to vždy odblokovat ručne, lamal som si 3 dni nad tým hlavu no potom som to vzdal …
Je to odblokované veselo nahravajte …na další mesiac nesmiem zabudnút ..
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 151 )