Sú to také moje skúsenosti s jazdou na elektrobicykli.
Parametre môjho elektrobiku sú 36V 500W , 20Ah Lifepo4,bicykel hexagon kross.
Jazda začala v Dvorníkoch išla so mnou aj Kačička gulička tá ale išla na normálnom bicykli.Chceli sme ísť na vodnú nádrž pri Bábe.
Elektrobicykel po nabití ukazoval 42.5V pod záťažou cca 39V. Tempomat fungoval veľmi dobre no v dedine som ho moc nevyužil , skôr medzi dedinami.Viac som nebetáloval ako betáloval . Rýchlosť bola od 15km /hod do 30km/hod záviselo to od trasy.
Aby Kačička gulička vydržala až do trasy tak som zapol tempomat a s pravú ruku chytil Kačičku , tak elektrobicykel tahal už dvoch ludí a utiahol. Kačička mala herku bicykel a tažko sa jej tahalo. Ked som jej takto pomáhal som musel dávať pozor či nejde auto.. ak auto za nami neišlo dalo sa pomoc hlavne hore kopcom .
Zlé vlastnosti teslabiku sa prejavili na roli resp rolnej ceste batériu na zadnom nosiči mám slabo upevnenú , na hrboloch nepridala na stabilite , ak by bola v stredovom ráme , nič by poznať nebolo, no nič hrozné to nebolo .
Potom Kačička gulička bola už unavená a povedal som jej nech sa vystriedame, nech ide ona teslabiku tažko sa jej nasadalo aj ked som sedanku znížil rozhodne toto není dámsky bicykel. Po nasadnutí bolo všetko ok kačička veselo jazdila. Ja som pocítil že bicyklovať na tej starej herke není bohviečo ale nejaký ultimate problém to nebol. Sme dorazili na vodnú nadrž pri Bábe (zabudli sme odfotit).Ešte sme mali dosť času tak sme to cez rolu strelili do Paty .Tam sme nakúpili ja som si kupil toaleták (kačička gulička navarila šošovičný prívarek no a ja som zas šetko zežral )Zmrzlinu ja som si dal ostružinovú a hruškovú a Kačička si kúpila kakavovú citronovú + Radlera.Tá kakavová s citronovú je lešpia kombinácia, ostružinová chutila trocha jako jar 🙂 ale nebola zla len tá citronová je lepšia
Chcel som to streliť ešte na Kráľovú pozrieť sa na vodnú nádrž no kačička protestovala že ešte nás čaká kus cesty späť a tak sme sa vracali.
kačičku som tlačil hore kopcami ,vlastne nie ja ale môj teslabike. Napätie vtedy dosahovalo niečo nad 36V.
Čo som si všimol že cesta ktorá nám trvala „celý“ deň tak sme zvládli za chvíľu.Zatiaľ mám dobré skúsenosti z elektrobicyklom pomáha mi
dosahovať omnoho väčšie vzdialenosti než na normálnom bicykli. Na normálnom bicykli mám odskúšané Šulekovo – Nové mesto nad Váhom tj 100km tam aj spät popri Váhu.Túto trasu by som chcel otestovať s mojim elektrobicyklom.
Napätie ked sme prišli mala batéria 39.5V a pod záťažou vyše 36V (37V) takže rezerva bola dobrá .
Tu je moj zápisník jazd updatujem ho každý deň: